Ruziende ambu mederwerkers

Auteur Topic: Ruziende ambu mederwerkers  (gelezen 3885 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

mark_b

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 221
    • Brandweer Mook & Middelaar
Gepost op: 23 maart 2009, 12:17:09
Hallo brandweer collega's,

Vorige week bij een ongeval merkte ik dat de ambu-motor-verpleegkundige en de verpleegkundige van de ambu-auto een beetje geirriteerd tegen elkaar deden.
Een half jaartje geleden bij een ongeval viel me dit ook al op maar toen was het een ambu-auto-verpleegkundige en de verpleegkundige van de traumaheli.
Nou is mijn vraag merken jullie dat bij hv uitrukken ook, en waar zou dit aan kunnen liggen. Stress misschien?

Grtz Mark.


TWITTER foto's suck....


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1 Gepost op: 23 maart 2009, 21:22:35
Soms zijn het net mensen hè ? ???
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Joost -VIG-

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 23 maart 2009, 21:54:40
Welleens verpleegkundigen op een afdeling meegemaakt ? :D

Nee even alle gekheid op een stokje, het kan best dat collega,s onder elkaar andere inzichten of meningen hebben en in acute situaties wil dat nog welleens knetteren want er moet snel gehandeld worden. Maar uit eindelijk ga ik er vanuit dat beide het beste voor de patient willen, want daar doen we het toch uit eindelijk met zn alle voor! O0


mark_b

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 221
    • Brandweer Mook & Middelaar
Reactie #3 Gepost op: 25 maart 2009, 14:55:44
Ik zie dat het topic verplaatst is.
Het was de bedoeling reactie te krijgen van brandweer medewerks, dus ik wil vragen om het topic weer terug te zetten bij de rooie?!
TWITTER foto's suck....


SEH zustertje

  • SEH verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,416
Reactie #4 Gepost op: 25 maart 2009, 16:54:27
ik wil het gerust weer verplaatsten, maar ik zie werkelijk niet de meerwaarde van het feit dat we hier een topic gaan starten
over ( gespeculeer) ruzie makende mede hulpverleners.

als je het een probleem vindt, moet je direct degene er op aan spreken, dat is mijn eerlijke mening
en zeker niet via een media als deze........het komt bij het zelfde neer als roddelen ;)

wees eerlijk, vraag op de man af of bemoei je er niet mee, door bepaalde gedachtes in te vullen voor en van een ander
komen de meeste communicaties stoornissen ;)


Kusje

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
Reactie #5 Gepost op: 25 maart 2009, 17:22:15
ik wil het gerust weer verplaatsten, maar ik zie werkelijk niet de meerwaarde van het feit dat we hier een topic gaan starten
over ( gespeculeer) ruzie makende mede hulpverleners.

als je het een probleem vindt, moet je direct degene er op aan spreken, dat is mijn eerlijke mening
en zeker niet via een media als deze........het komt bij het zelfde neer als roddelen ;)

wees eerlijk, vraag op de man af of bemoei je er niet mee, door bepaalde gedachtes in te vullen voor en van een ander
komen de meeste communicaties stoornissen ;)
Ik heb het idee dat jij je persoonlijk voelt aangevallen SEH zustertje............

Een brandweerman vraagt aan zijn collega's brandweernannen via dit forum of zij dit ook meegemaakt hebben en wat de oorzaak zou kunnen zijn.
Ik zie hier totaal geen kwaad in. En het is zeker geen roddelen. Jouw collega's worden toch niet met naam en toenaam genoemd???
Mark vraagt zich dingen af.....dat is het enige.

Nee, min en plus punten kunnen uitdelen dat is geen acterbakse manier.....................wat is hier de meerwaarde eigenlijk van??
Ook door dit systeem wordt er niet recht op de man/vrouw dingen besproken en dat is mijn eerlijke mening.
Kijk eerst in de spiegel voordat je commentaar hebt op een ander


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #6 Gepost op: 25 maart 2009, 17:38:25
Die plussen en minnen is een heel andere discussie. Volgens mij weet jij dat ook... :)


Kusje

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
Reactie #7 Gepost op: 25 maart 2009, 18:27:59
Die plussen en minnen is een heel andere discussie. Volgens mij weet jij dat ook... :)
het ging om de vergelijking


Delta

  • AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,443
  • Arts
Reactie #8 Gepost op: 25 maart 2009, 18:29:37
Hallo brandweer collega's,

Vorige week bij een ongeval merkte ik dat de ambu-motor-verpleegkundige en de verpleegkundige van de ambu-auto een beetje geirriteerd tegen elkaar deden.
Een half jaartje geleden bij een ongeval viel me dit ook al op maar toen was het een ambu-auto-verpleegkundige en de verpleegkundige van de traumaheli.
Nou is mijn vraag merken jullie dat bij hv uitrukken ook, en waar zou dit aan kunnen liggen. Stress misschien?

Grtz Mark.

Noem 1 beroep waar er geen irritatie op kan treden tussen collega's. Wat is het nut van dit soort topics?
Arts  www.alphalog.nl


SEH zustertje

  • SEH verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,416
Reactie #9 Gepost op: 25 maart 2009, 18:46:27
Fanny, dit bedoel ik dus...jij vult al voor mij in dat ik iemand verdedig ;)


ik geef alleen mijn mening, ik vind dat als jij als prof. hulpverlener  iets signaleer bij een mede- hulpverlener waar jij van denkt dat dit niet correct is tijdens die situatie, of moet je hem daar op aanspreken, of later met elkaar bespreekbaar maken ;) of er niets mee doen,

het maakt niet uit welke tak.....iedereen behoort zich toch normaal te gedragen?

Mark had wellicht dus beter direct dus naar die betreffende ambu collega's kunnen gaan of er later op terug kunnen komen, nu vult hij gedachtes in
en die zijn echt niet altijd correct ;)