Zeer grote kasbrand - Hillegom 23-03-2009

Auteur Topic: Zeer grote kasbrand - Hillegom 23-03-2009  (gelezen 5322 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

1300001-MR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,198
Reactie #20 Gepost op: 24 maart 2009, 21:08:25
Het valt mij op, dat er (nu ook in de Haarlemmermeer) diverse jongeren (in de leeftijd dat ze gebracht worden door ouders of met de fiets komen) met 112hillegom/bollenstreek etc. hesjes aan alles en iedereen in de weg lopen.

Doordat zij in grote getalen ter plaatse komen en bepaalde ongeschreven regels overtreden gooien zij de glazen in van de andere (op de juiste manier werkende) fotografen.

Als ze nou nog eens met knappe foto's op de plank kwamen ....  ::)


Helaas is het inderdaad heel eenvoudig om dergelijke hesjes te bestellen via het www.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #21 Gepost op: 24 maart 2009, 21:15:33
Het bestellen is ook geen enkel probleem ....

Alleen de wijze waarop deze mensen denken een vrijbrief te krijgen staat geheel los van deze hesjes.....

Ik heb het over incidenten waar laat ik zeggen twintig fotografen op af komen, waar er dan 6 proffesioneel bezig zijn, 4 zijn hobby-ist met goede contacten bij de hulpdiensten en de overige 10 (!!) zijn (of denken) in dienst (te zijn) van een website.

Zij lopen zowel de (''goede'') fotografen als de hulpverleners in de weg, waarop er word besloten om dan alles maar af te linten en af te zetten en dan ''iedereen maar even weg hier, want hier hebben we nu geen tijd voor''.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !