Zeer grote kasbrand - Hillegom 23-03-2009

Auteur Topic: Zeer grote kasbrand - Hillegom 23-03-2009  (gelezen 5414 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

mon3aantje

  • Inspecteur, Politie eenheid Den Haag
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
Reactie #10 Gepost op: 23 maart 2009, 21:56:45
Zeer grote brand in kassencomplex onder controle
HILLEGOM - De brand in een kassencomplex in Hillegom is onder controle. In het bedrijf zouden kunststof kratten en ander pakmateriaal in brand zijn gevlogen. Daardoor was de brand fel en heftig.
 
Het vuur brak rond half acht uit in het complex aan de Derde Loosterweg. De brandweer rukte met groot materieel uit om de uitslaande brand te bestrijden. De brand ontstond in het midden van het bedrijf in de technische ruimte.

In het gebouw zouden bestrijdingsmiddelen opgeslagen liggen. De brandweer verricht metingen, maar tot nu toe zijn er geen schadelijke stoffen ontdekt.

Ontruimingen

Enkele omliggende woningen zijn ontruimd. De bewoners zijn naar een opvanglocatie gebracht.

Audioverslag: http://www.rtvwest.nl/mms_audio/2009/2303-brand-2.mp3
Bron: www.rtvwest.nl


BvE

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 676
  • 112, daar red je levens mee!
Reactie #11 Gepost op: 23 maart 2009, 21:58:38


Mijn foto

Was best raar, persalarm gegeven, en toen de pers toestroomde mocht er ineens niemand meer door..


VRK Fotografen

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,355
    • Brandweer Kennemerland VRK
Reactie #12 Gepost op: 23 maart 2009, 23:37:51


Mijn foto

Was best raar, persalarm gegeven, en toen de pers toestroomde mocht er ineens niemand meer door..

was dat niet bedoelt de aangestroomde  PERS te woord te staan.......(persvoorlichting)
Mike Berghoeffs - District Noord Jan Kol jr. - District Midden George Bakker - District Zuid Jeffrey Koper - District Zuid  (Coördinator Brandweerfoto


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #13 Gepost op: 23 maart 2009, 23:44:09
Was best raar, persalarm gegeven, en toen de pers toestroomde mocht er ineens niemand meer door..

Volgens iemand die ik net sprak van hollands midden was alles afgesloten omdat de kabouterpers ook uit alle gaten kroop en zodoende hebben ze besloten om niemand meer toe te laten...
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Timmos

  • Persfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,326
    • Tim-Koster.nl
Reactie #14 Gepost op: 24 maart 2009, 12:28:34
was dat niet bedoelt de aangestroomde  PERS te woord te staan.......(persvoorlichting)

Voor zover ik weet is dit inderdaad voor de persvoorlichting, met als het goed is het nummer van de persvoorlichter en of deze TP gaat of niet.. Zo werkt het hier iig..


MHL media

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 444
  • www.mediatv.nl
    • MediaTV
Reactie #15 Gepost op: 24 maart 2009, 13:20:28
Voor zover ik weet is dit inderdaad voor de persvoorlichting, met als het goed is het nummer van de persvoorlichter en of deze TP gaat of niet.. Zo werkt het hier iig..

In hollands-midden is het persalarm bedoeld om de pers van het incident op de hoogte te brengen.
De brandweer in hollands-midden heeft niet eens persvoorlichting.  :'(
Voor het laatste hulpverleningsnieuws uit de regio Rijnmond kijk op www.mediatv.nl of @mediatvnl


Brandweer-ZH18-402

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 745
  • Manschap
    • Brandweer Zwijndrechtse Waard
Reactie #16 Gepost op: 24 maart 2009, 13:40:04
Volgens iemand die ik net sprak van hollands midden was alles afgesloten omdat de kabouterpers ook uit alle gaten kroop en zodoende hebben ze besloten om niemand meer toe te laten...
Valt dit daar ook onder? ::)
Weer of geen weer... altijd brandweer


BvE

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 676
  • 112, daar red je levens mee!
Reactie #17 Gepost op: 24 maart 2009, 20:53:01
Je bedoelt die man?

Die man maakt voor de brandweer opnames om later terug te worden gekeken ter analyse etc.  O0


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #18 Gepost op: 24 maart 2009, 21:01:21
Valt dit daar ook onder? ::)

Het valt mij op, dat er (nu ook in de Haarlemmermeer) diverse jongeren (in de leeftijd dat ze gebracht worden door ouders of met de fiets komen) met 112hillegom/bollenstreek etc. hesjes aan alles en iedereen in de weg lopen.

Doordat zij in grote getalen ter plaatse komen en bepaalde ongeschreven regels overtreden gooien zij de glazen in van de andere (op de juiste manier werkende) fotografen.

Als ze nou nog eens met knappe foto's op de plank kwamen ....  ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


VRK Fotografen

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,355
    • Brandweer Kennemerland VRK
Reactie #19 Gepost op: 24 maart 2009, 21:04:49
Je bedoelt die man?

Die man maakt voor de brandweer opnames om later terug te worden gekeken ter analyse etc.  O0

staat toch echt PERS op zijn hesje
Mike Berghoeffs - District Noord Jan Kol jr. - District Midden George Bakker - District Zuid Jeffrey Koper - District Zuid  (Coördinator Brandweerfoto