Meningsverschil met verpleegkundige / arrogant

Auteur Topic: Meningsverschil met verpleegkundige / arrogant  (gelezen 7832 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Reactie #20 Gepost op: 24 maart 2009, 12:28:59
Je begint je oorspronkelijke verhaal dat je geen klacht wil indienen, je gooit een beschrijving op het net, je geeft in de laatste posting aan dat in 12 uur tijd veel gebeurd is en dat een en ander is opgelost.

Het zou je nu sieren als je aangeeft hoe je er uit bent gekomen.... gesprek gehad met de betreffende pleeg? iemand anders van de ambulancedienst? of ben je ons gezeur zat en roep je maar wat?

ben eigenlijk benieuwd hoe het is opgelost!

mzzl, d'n Druif

even terug lezen ...

Dank voor de reacties;

betreffende het euvel, heb contact gehad met de desbetreffende dienst en het geval geheel uitgelegd met de desbtreffende pleeg.
...
Maar al bij al het euvel is opgelost op een goede manier.   O0 Want ik wist zelf niet hoe op te lossen aangezien ik zijn naam niet wist.
dus helaas maar hier.


Druifje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 372
  • Je leeft maar zo kort en je bent zo lang dood.....
Reactie #21 Gepost op: 24 maart 2009, 12:30:38
OEPS........

MEA CULPA (schreeuwde hij uit....) sorry, even over het hoofd gelezen....

mijn excuses dus!
De dingen waar ik tegen ben, die ben ik liever voor.....


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #22 Gepost op: 24 maart 2009, 12:35:17
Hallo expert;
Even voor de goede orde mijns kant.
Het euvel waar het om ging is inmiddels opgelost, waar ik zeer blij mee ben. idd in twaalf uur kan er veel gebeuren.
We moeten nu niet over het aanschaf van middelen hebben want daar ging het in eerste instantie niet over.
We krijgen nu naar mijn mening een welles nietes gebeuren en daar ga ik verder niet meer op in.
Want dan blijven we bezig of niet?
Ik weet wat ik kan en mag.
Even goede vrienden?

Hoop het wel.

Groetjes


Je zit hier op het hulpverleningsforum, er word hier gediscuseerd over alle zaken hulpverleningszaken. Dus als je zo verhaal neerzet dan loop je het risico dat daar over gepraat gaat worden.

mvg
Mike


medische dienst

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 16
Reactie #23 Gepost op: 24 maart 2009, 13:07:31
Hallo mike;

das waar.

had ik het maar niet gedaan he?  ;) :)

groetjes


Joost -VIG-

  • Gast
Reactie #24 Gepost op: 24 maart 2009, 17:02:29
Wat mij opvalt is dat je betrekkelijk weinig kennis hebt m.b.t. tot BIG, voorbehouden/risico volle handelingen. Dat vind ik vrij appart voor een verzorgende. Dus rijst bij mij de vraag op, ben je verzorgende- IG ( individuele gezondheidszorg waarvoor je wordt opgeleid tot het uitvoeren van voorbehouden handelingen ? D.K. 304 ? ) Of ben je bejaarde verzorgende die weinig of niets te maken hebben met voorbehouden handelingen en vloeit daar je ontwetendheid uit ?

Ik vind het wel positief dat je enthousiast bent, een opleiding tot pleeg niks voor jou ? ;). Duurt door je vooropleiding 2,5 jaar.

Verder ben ik het met de andere schrijvers eens omdat ik ook weinig wijs word uit jou casus. Je schrijft dat je alles volgens het O.K. boekje hebt gedaan en als je het echt hebt gedaan zoals je hebt beschreven lijkt mij het sterk dat de ambu pleeg rede zag uit zijn slof te schieten. Maargoed, je geeft nu aan dat het verder nu is opgelost.

groet Joost


medische dienst

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 16
Reactie #25 Gepost op: 24 maart 2009, 17:53:04
Hallo joost ben verzorgende ig en ben nu bezig met een aanvullende opleiding bezig om op de hap werkzaam te zijn. callcenter
Deze pleeg is verbonden of heeft connecties met een ehbo ver. waar wij als andere ehbo ver. mee overhoop liggen.
De ver. waar ik bij zat is opgericht door twee ex leden van die ver. waar deze pleeg connecties mee heeft of aan verbonden is.
Daar blijf ik even buiten.
tussen deze ver. is het water en vuur.
Daar ben ik dus de dupe van geworden.
Bij deze ehbo ver. ben ik opgestapt puur alleen al vanwege het moddergooien.

Hoop dat het wat duidelijk is


Expert

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,568
Reactie #26 Gepost op: 25 maart 2009, 09:43:00
Hallo expert;

Nogmaals niet op mijn advies maar op advies van onze huisarts


Lekkere huisarts!

Expert.


Jasper

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 168
Reactie #27 Gepost op: 25 maart 2009, 12:54:07
@ Mod: volgens mij kan er wel een slotje op dit topic, namelijk een beetje zinloze discussie  :-\ .(Oh ja en vergeet niet de sleutel ver weg te gooien  ;)
SB Calamiteiten UMCN / Event Medical Service Uden / Het Nederlandse Rode Kruis afd. Nijmegen


Druifje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 372
  • Je leeft maar zo kort en je bent zo lang dood.....
Reactie #28 Gepost op: 26 maart 2009, 08:22:22
Als een huisarts je adviseert om regelmatig je eigen glucosegehalte danwel het glucosegehalte van je vader te meten, vind ik dit een gepast advies. Als je die apparatuur hebt met dat doel, dan is daar niets mis mee!

op het moment dat je dergelijke apparatuur gaat inzetten in een hulpverlening, wordt er meer van je verwacht dan je nu waar kunt maken, dat is een beetje mijn punt waar ik mij zorgen over maak....

mzzl, d'n Druif
De dingen waar ik tegen ben, die ben ik liever voor.....


Expert

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,568
Reactie #29 Gepost op: 26 maart 2009, 13:37:59
Op het moment dat je dergelijke apparatuur gaat inzetten in een hulpverlening, wordt er meer van je verwacht dan je nu waar kunt maken, dat is een beetje mijn punt waar ik mij zorgen over maak....

Exact!


Groet,

Expert.