Middel hulpverlening gasexplosie Javalaan (Grip: 1) - Zoetermeer 24-03-2009

Auteur Topic: Middel hulpverlening gasexplosie Javalaan (Grip: 1) - Zoetermeer 24-03-2009  (gelezen 2859 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

jacksriver

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 134
Het meldkamersysteem zal automatisch uit de Kazernevolgordetabel de eerstvolgende TS aan het incident koppelen. Ga er dus maar vanuit dat dit het snelst is.
Net wat eerder gemeld:Benthuizen!
Het hemd is helaas nader dan de rok!
Dat is al vaker gebleken


Politiefan

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 556
Aardgas oorzaak gasexplosie Javalaan Zoetermeer

ZOETERMEER - De gasexplosie dinsdagmiddag in de Javalaan in Zoetermeer lijkt te zijn veroorzaakt door aardgas. Het ging om een kleine explosie.
 
Eneco en de brandweer doen nog steeds metingen om erachter te komen of het om een aardgaslekkage gaat. Het nieuwbouwproject in de laan is stilgelegd en de omgeving van de laan is afgezet.

Er wonen nog vrijwel geen mensen in de Javalaan.

http://www.westonline.nl/nieuwsitem/28375


BRANDWEERVOERTUIGEN.NL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,060
  • Laat ieder in zijn waarde
    • www.brandweervoertuigen.nl


en heeft blijswijkBleiswijk of zevenhuizen geen Brandweerkazerne, als ik eerlijk ben denk ik dat benthuizen ook eerder kan zijn!

Bleiswijk -> Rotterdam - Rijnmond (VRR)
Zevenhuizen - Moerkapelle -> Hollands Midden.
Brandweerfotografie Ton van der Toolen  kijk ook op  www.brandweervoertuigen.nl  Op alle geplaatste foto's zit Copyright


Joris

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,491
Het hemd is helaas nader dan de rok!
In Benthuizen is de rok vaak nader. ;D Even zonder gekheid, wordt er in het KVT wel rekening gehouden met andere regio's? Voor bijstand wel (en dan heb ik het over middelbrand en groter), maar voor de eerste tankautospuit niet denk ik.

Joris
Roept iets over broodroof en eigen 'volk' eerst..
343, never forget.


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
In Benthuizen is de rok vaak nader. ;D Even zonder gekheid, wordt er in het KVT wel rekening gehouden met andere regio's? Voor bijstand wel (en dan heb ik het over middelbrand en groter), maar voor de eerste tankautospuit niet denk ik.

In sommige regio's wel, maar in Haaglanden staan er voor zover ik weet alleen "eigen" voertuigen als 1e in de KVT. Hooguit voor bijstand inderdaad.


peebee

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 986
In principe wordt bijstand geregeld uit de eigen regio; Helaas.
[Zuurpruim modus aan]
 Ik sta er ook wel eens van te kijken waar iedereen vandaan moet komen bij een incident in Zoetermeer terwijl:
Benthuizen, Moerkapelle, Zevenhuizen, Hazerswoude (Hollands midden)
Berkel en Rodenrijs, Bergschenhoek, Bleiswijk (Rotterdam)
Nog binnen staan.

Tijd terug moest er geloof ik uit 's Gravenzande een voertuig komen om Pijnacker te bezetten terwijl heel Lansingerland nog binnen staat.

Tuurlijk heeft te maken met de kanalen, etc, etc, etc. Gelukkig leven we nog in 1980 en moet de doorbraak van de echte communicatie middelen nog beginnen.......
[Zuurpruim modus uit]
If it's idiot proof, they invent a better idiot. PEBKAC - Problem exists between keyboard and chair alles is een raadsel maar ik weet nog niet in wat