Delta Log

Auteur Topic: Delta Log  (gelezen 14359 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Chopsticks

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 302
Reactie #60 Gepost op: 21 augustus 2009, 00:48:50
@Delta,
Dank voor je reactie.
Waar kan ik in de Basic versie het opgeslagen bestand vinden ?
Ik zie zoveel mappen en heb nog geen ervaring met RAR verpakte zaken.
Gelijk de vraag wanneer versie 2.0 uitkomt en maakt het verschil als ik komende week bijvoorbeeld de huidige Pro versie zou bestellen.
Welk opgeslagen bestand wil je terugvinden?
Het programma slaat automatisch alle informatie die jij invoert op in de interne database. Wanneer je het programma afsluit en vervolgens weer opent, kun je via het menu oude inzetten laden de inzet te voorschijn toveren waar je net aan hebt gewerkt met alle ingevoerde informatie. Via de paperclip boven in je overzichtsscherm kun je wel je loggevens exporteren als excel document!

Maar heb je de handleiding (hier te vinden) wel doorgelezen? Daar wordt namelijk alles haarfijn uitgelegd!

Versie 2 komt spoedig uit als ik Delta zo hoor en als de licentievoorwaarden niet veranderen maakt het niet uit of je nu al pro aanschaft, want dan kun je ook de nieuwe versie (2.0) downloaden met de 'oude' informatie om hem te ontgrendelen.


Delta

  • AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,443
  • Arts
Reactie #61 Gepost op: 21 augustus 2009, 14:23:08
Yep. Licentie blijft gewoon geldig.

En wat betreft 2.0: It's done when it's done en beta-testen/bughunten duurt altijd langer dan je zou willen... Maar ik gok ergens volgende week.
Arts  www.alphalog.nl


bdneema

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 146
Reactie #62 Gepost op: 22 augustus 2009, 12:14:51
Welke audiosoftware kan je het beste gebruiken bij de Alpha Pro versie? Iemand suggesties? :)
Rode Kruis de Baronie (Breda), EX-SIGMA Breda, Lid noodhulp team MWB, EHBO instructeur, Lid van reddingsbrigade Breda en BHV-er


Chopsticks

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 302
Reactie #63 Gepost op: 23 augustus 2009, 05:01:13
Welke audiosoftware kan je het beste gebruiken bij de Alpha Pro versie? Iemand suggesties? :)
Scanner recorder van Dave Jacobs. Ik gebruikte vroeger de standaard vanaf het prille begin van deze recorder (vanaf ongeveer 1997), maar heb een paar jaar geleden gedoneerd toen de pro versie uit kwam en sindsdien gebruik ik de pro versie. Echt een super programma (zowel de basic als pro) en doet alles wat je kan verwachten van een dergelijk programma!