Traumahelikopter wordt bekogeld met steen

Auteur Topic: Traumahelikopter wordt bekogeld met steen  (gelezen 20642 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Expert

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,568
Reactie #30 Gepost op: 6 april 2009, 19:40:09
Hallo allemaal,

De dader heeft naar het schijnt een verstandelijke handicap. Volgens mij heeft iedereen dat, die zo iets in zijn hoofd haalt. Maar goed..., het was slechts een reïntegrerende jonge knul die een statement wilde maken om ons werk wat meer onder de aandacht te brengen en dat is toch aardig gelukt. Volgens zijn zeggen was de steen niet groot genoeg om de heli echt te beschadigingen en hij had dan ook geen flauw benul waarom men zo negatief reageerde op zijn juist goed bedoelde actie.
 
Naar het schijnt heeft zijn overleden lievelings achtertante ooit anesthesie gehad van een arts en voormalig Russisch Maffialid die de "slaande steenmethode" hanteerde. Daar is toen iets misgegaan. Na die tijd heeft hij een haat ontwikkeld tegen alle artsen en anesthesiologen in het bijzonder. Na zeer intensieve therapie, je zou het "Intensive Care" kunnen noemen is hij thans bezig met een re-integratieproject wat ongeveer anderhalf jaar in beslag zal nemen. In de eerste maanden is een eenmalige terugval niet ongewoon. We kunnen het hem dit incident dus echt niet kwalijk nemen.
 
Namens het Traumahelikopter Team hebben we hem dan ook een bloementje gestuurd en hem sterkte gewenst met deze voor hem vervelende ervaring.
 
Groet,

Expert.


Martijn Slotboom

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,279
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Reactie #31 Gepost op: 6 april 2009, 19:54:07
:-X


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #32 Gepost op: 6 april 2009, 20:15:40
Expert

Leuk dat je hierop reageert , dan horen wij ook de andere kant van het verhaal  O0

Volgens mij is het erg sarcastisch bedoelt..  ::) ::) ;)


Kanarie

  • Gast
Reactie #33 Gepost op: 7 april 2009, 00:21:17
Hoe verstandelijk beperkt, danwel gehandicapt je ook bent, je gooit niet met harde voorwerpen naar breekbaar materiaal of lichamen van andere levende wezens. Dan moet je toch wat extra opvoeding hebben. (Of is dat nou gek bedacht?) Volgens mij doen de wildste verhalen de ronde, maar wat maakt het uit?


tatujordi

  • Verpleegkundige beademingsafdeling
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 488
    • Ambulancesite.nl
Reactie #34 Gepost op: 10 april 2009, 12:38:28
Namens het Traumahelikopter Team hebben we hem dan ook een bloementje gestuurd en hem sterkte gewenst met deze voor hem vervelende ervaring.
 
Groet,
Expert.

Volgens mij is het erg sarcastisch bedoelt..  ::) ::) ;)

Ik mag toch hopen dat die laatste zin inderdaad sarcastisch is bedoelt anders vraag ik me toch echt af waar het heen gaat hier in Nederland........


CMKmaat

  • What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,151
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
Reactie #35 Gepost op: 10 april 2009, 12:48:59
Ik mag toch hopen dat die laatste zin inderdaad sarcastisch is bedoelt ...
Niet alleen de laatste zin
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #36 Gepost op: 10 april 2009, 16:35:12
Niet alleen de laatste zin

Wou net zeggen. Het druipt ervanaf  ;D ;D


CMKmaat

  • What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,151
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
Reactie #37 Gepost op: 10 april 2009, 17:14:00
met grote begrijpelijke druppels
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.


peter_730

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 112
Reactie #38 Gepost op: 20 april 2009, 19:38:38
Een andere casus maar de piloot zal zeker even een verhoogde hartslag hebben gehad:

http://www.nufoto.nl/fotos/94309/krappe-landing-rotterdamse-traumahelikopter.html


CMKmaat

  • What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,151
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
Reactie #39 Gepost op: 20 april 2009, 21:27:30
Een andere casus maar de piloot zal zeker even een verhoogde hartslag hebben gehad:

http://www.nufoto.nl/fotos/94309/krappe-landing-rotterdamse-traumahelikopter.html




Krappe landing???
Zeg maar gerust een knappe landing O0
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.