Dat is leuk, maar ik verwacht wat feedback op je suggesties. Ik had wat suggestie gedaan al in een vroeg stadium om via de geluidsinstallatie de bezoekers van het feest te informeren en te ontruimen en ivm de logestieke problemen op de radio (gebeurd wel vaker) op te roepen om niet meer naar het feest/strand te komen. KNRM met pomp en blusgroep uit het stationsplaats vast te laten opstomen. Ik was benieuwd naar de reacties, of dat bv kan in brandweerkringen zo maar een korps uit een andere regio te laten komen omdat dat logestiek beter uitkomt. Het eerste wat je dan moet doen is informatie inzamelen: wat is er aan de hand, hoe groot is het, wie heb ik nodig, hoe kunnen ze er komen. Maar ik kreeg geen antwoord, er werd alleen gereageerd met of er nu één of twee TASSEN heen moesten. Volgens mij komt een TAS zowiezo niet zo ver op een strand en is het eerste probleem hoe krijg ik die mensen daar zo snel mogelijk weg als de brand een gevaar vormt. De fout van de brandweer is dat ze zo graag willen blussen, terwijl andere oplossingen voor de grotere dreigingingen daar voorrang op hebben. Een strandtent kan herbouwd worden.
Henk