Luchtmachtdagen 2009 Volkel (Noord-Brabant) 19 & 20 juni

Auteur Topic: Luchtmachtdagen 2009 Volkel (Noord-Brabant) 19 & 20 juni  (gelezen 7159 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

tebby

  • Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,690
    • mijn hyves
Reactie #10 Gepost op: 20 juni 2009, 15:33:15
ik vond het ook onwijs leuk.
helaas al op tijd weggemoeten.
want de gene met wie ik was had ontzettende pijn.
vandaag was het zo slecht weer hier dat ik lekker thuis bleef
flappus  niet elke verandering is een verbetering


Martijn Slotboom

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,279
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Reactie #11 Gepost op: 21 juni 2009, 07:16:56
Ik kan niet anders zeggen dan dat het busvervoer vanaf oss ZEER SLECHT geregeld was !
zou volgens de persoon bij de bussen 30min max duren , heb bijna 2UUR in de bus gezeten

er werden nergens oordopjes uitgedeeld , geen tribune's zodat je kan gaan zitten om de shows te bekijken waardoor iedereen voor neus gaat staan zodat je bijna niks kan filmen


voor de rest prachtige shows van de diverse vliegtuigen en van Sheik

volgend jaar gaan we zeker weer


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #12 Gepost op: 21 juni 2009, 12:56:11
Vrijdag, toen het rustiger was, was alles prima geregeld. Ik stapte uit de trein, er stonden 6 lege bussen klaar. Ik stapte in en de bus reed weg. Op de terugweg alleen een half uurtje moeten wachten in Volkel op de bus.
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


tebby

  • Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,690
    • mijn hyves
Reactie #13 Gepost op: 21 juni 2009, 15:44:17
klopt oordoppel moet je zelf mee nemen.
en ik kan niets anders zeggen het bus vervoer naar uden was prima geregelt.

om kwart voor 1 ingestapt.
om kwart over 1 aanwezig bij de vliegbasis.

en terug 10 minutjes moeten wachten in volkel.
de bus die er stond toen we aankwamen lopen zat vol.
dus eventjes op andere bus moeten wachten.

en wat is er mis mee om lekker in het gras te gaan zitten met een pleet.
hoe het al jaren op die manier. vind het heerlijk.
er zijn maar weinig luchtmacht dagen waar er wel een tribune is hoor
flappus  niet elke verandering is een verbetering


Kusje

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
Reactie #14 Gepost op: 21 juni 2009, 15:53:45
bij elke open dagen van de Luchtmacht is het vervoer terug "slecht geregeld" in de ogen van een aantal bezoekers.
maar hoe wil je de duizenden bezoekers die tegelijk weg willen op hun wenken bedienen??

een aantal jaren geleden was ik op de luchtmachtbasis Leeuwarden, het was warm weer.
na de laatste show ging echt iedereen naar de uitgang:  er werd omgeroepen met het verzoek niet meer naar de uitgang te gaan, er werd water uitgedeeld, mensen met kinderen werden persoonljk verzocht de rijen te verlaten (gelukkig reageerde hier mensen op ook zonder kinderen) maar anderen waren zo eigenwijs om te blijven staan.
en achteraf klagen.........

ik merk het al: de bezoekers zijn nog niet veranderd..................................

ook hier waren er geen tribunes


Barbie-crosser

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 21 juni 2009, 18:15:19
Ik vond dat alles goed en ordelijk is verlopen
iedereen heeft in zn vrije tijd, normaal gesproken, verplicht eraan moetenw erken, me incl.. en het was t gewoon waard.. je doet t graag voor elk mens
Niks ergers idd, als mensen ( zoals echte Hollanders betaamd) gaan janken piepe mauwen als t niet verloopt als men t verwacht.. aanpassen.. genoegen nemen met hetgeen je GRATIS aangeboden word, is een teken van dankbaarheid naar alle harde werkers , teken van respekt voor iedereen en voor alle mensen naar elkaar , is dat nu zo verrekte moeilijk?  :o

Ik heb genoten.. werken was soms ondankbaar werk.. maar ook dat hoort bij t leven van een Poetsmuppet als ik ben  :D

Kom relativeer, geniet van alles en blijf dankbaar zonder klagen.. GEWELDIG , we hebben t hier in Holland echt niet slecht.. TE luxe misschien ja.. we worden t zo gewoon.. en dat is dus een gevaar in een westers ontwikkeld land als hier  ;D ;D


Kusje

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
Reactie #16 Gepost op: 21 juni 2009, 21:17:47
genoegen nemen met hetgeen je GRATIS aangeboden word, is een teken van dankbaarheid naar alle harde werkers , teken van ...
pas op met gratis.............

je hebt van die azijn-zeikers die dan zeggen: "ik betaal er toch voor; het zijn mijn belastingcenten...."


Barbie-crosser

  • Gast
Reactie #17 Gepost op: 21 juni 2009, 21:21:58
pas op met gratis.............

je hebt van die azijn-zeikers die dan zeggen: "ik betaal er toch voor; het zijn mijn belastingcenten...."



wahahahahahaha.. Jaaaaa klopt..  ;D ;D


Martijn Slotboom

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,279
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Reactie #18 Gepost op: 22 juni 2009, 14:17:18
Er zijn zelfs mensen uitgestapt en gaan lopen , die waren er eerder dan diegene die met de bus ging , ze hadden de bussen een aparte route moeten geven buiten de autobezoekers om , of meer verkeersregelaars inzetten om alles sneller door te laten stromen

Maar goed , hoop dat het volgend jaar beter is geregeld


Barbie-crosser

  • Gast
Reactie #19 Gepost op: 22 juni 2009, 15:32:07
Er zijn zelfs mensen uitgestapt en gaan lopen , die waren er eerder dan diegene die met de bus ging , ze hadden de bussen een aparte route moeten geven buiten de autobezoekers om , of meer verkeersregelaars inzetten om alles sneller door te laten stromen

Maar goed , hoop dat het volgend jaar beter is geregeld



Misschien moeten mensen , eerder leren, eens wat meer geduld te hebben .. waar drukte is duurt alles langer.. zo is dat met alles.. concerten ect ect.. incalculeren ipv vug vlug vlugger weer thuis komen of erheen gaan.. ze moeten al blij zijn dat ze speciaal vervoer hebben geregeld
Gewoon adem in en adem uit.. t loopt vanzelf wel . :D