Politie haalt vechtende groepen uit elkaar

Auteur Topic: Politie haalt vechtende groepen uit elkaar  (gelezen 2819 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Gepost op: 11 april 2009, 13:06:34
Toch gaat er wel eens wat goed!!  Met alleen twee agenten een groep vechtende neo's en anti's scheiden O0

http://www.dumpert.nl/mediabase/467831/4569885c/fittie_linkstuig_vs._rechtstuig.html

Volgens mij ligt er na het gevecht nog een 'goededag' op de grond en ik zag wat mensen met kettingen rondlopen / slaan.... :-X




mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #1 Gepost op: 11 april 2009, 16:49:16
http://www.at5.nl/artikelen/15080/69

In het kader van filmpjes, live aanhouding van autokrakers.

mvg
Mike


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #2 Gepost op: 11 april 2009, 16:56:47
Toch gaat er wel eens wat goed!!  Met alleen twee agenten een groep vechtende neo's en anti's scheiden O0


Dat het linkse tuig gaat lopen dat begrijp ik wel. Bijna de hele groep heeft zich schuldig gemaakt aan strafbare feiten. Zou ik hem ook smeren als de politie komt.

Voor dieren opkomen maar het wel normaal vinden om andere te slaan. Lekker dubbel moraal.

Let vooral op de dame met rood haar, wat een held. Zit iemand op de grond met pijn en dan lekker nog een paar keer trappen.

mvg
Mike


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,427
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Reactie #3 Gepost op: 11 april 2009, 17:14:53
Bravo! Applaus!

( voor de goede orde: dit is sarcastisch bedoeld )

Hoeveel aanhoudingen zijn er in deze zaak gedaan?


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #4 Gepost op: 11 april 2009, 18:25:24
Bravo! Applaus!

( voor de goede orde: dit is sarcastisch bedoeld )

Hoeveel aanhoudingen zijn er in deze zaak gedaan?

Ik denk dat die twee agenten tien aanhoudingen hebben verricht  ::)
Voor de goede orde .... Waarschijnlijk geen .... kan namelijk (bijna) niet als je met twee man bent  ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,427
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Reactie #5 Gepost op: 11 april 2009, 20:33:36
De politie is al lang niet meer bij machte om überhaupt in dit soort gevallen op te treden zoals het eigenlijk zou moeten.

Nu verspreid men zich en gaat over tot de orde van de dag. Wat dus betekent dat men elkaar op een ander tijdstip en op een andere plaats weer gezellig de mantel gaat lopen uitvegen, wetende dat de politie niets anders kan en zal doen dan vermanend de menigte toespreken en wegsturen.

Hoeze opterden tegen verstoring van de openbare orde?
Hoeze optreden tegen openlijke geweldpleging?
Hoezo optreden tegen verboden wapenbezit?

Het feit dat de overheid de politie niet de middelen geeft om hier eens ouderwets van leer te trekken is mede de oorzaak van het afglijden van het normbesef in onze maatschappij. Het kan allemaal maar, het gebeurt allemaal maar. Doordat de preventie heeft gefaald, is de repressie meegezogen in het pappen en nathouden. Harder optreden wordt vaak geroepen, maar het is een loze kreet om het electoraat tevreden te houden. Zware straffen heeft men de mond van vol, maar uitendelijk komt het weer neer op een paar uurtjes schoffelen en een paar tientjes in de staatsruif.

Ik heb diep en diep respect voor de mannen en vrouwen die zich deze avond weer in het uniform gehesen hebben om zich van hun taak te kwijten. Maar vergeeft u mij als ik toch niet een enigszins meewarend : "ach..." laat klinken.


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #6 Gepost op: 11 april 2009, 20:43:00
Dat het linkse tuig gaat lopen dat begrijp ik wel. Bijna de hele groep heeft zich schuldig gemaakt aan strafbare feiten. Zou ik hem ook smeren als de politie komt.

Voor dieren opkomen maar het wel normaal vinden om andere te slaan. Lekker dubbel moraal.

Let vooral op de dame met rood haar, wat een held. Zit iemand op de grond met pijn en dan lekker nog een paar keer trappen.

mvg
Mike

Ook de mensen aan de linkse kant, de rechtse  :D ;D), lopen met wat wapens in hun handen... :) Alles waar extreem voor staat zijn meestal mensen die hun eigen blindheid niet zien...  ;)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #7 Gepost op: 12 april 2009, 01:41:08
De politie is al lang niet meer bij machte om überhaupt in dit soort gevallen op te treden zoals het eigenlijk zou moeten.

Nu verspreid men zich en gaat over tot de orde van de dag. Wat dus betekent dat men elkaar op een ander tijdstip en op een andere plaats weer gezellig de mantel gaat lopen uitvegen, wetende dat de politie niets anders kan en zal doen dan vermanend de menigte toespreken en wegsturen.

Hoeze opterden tegen verstoring van de openbare orde?
Hoeze optreden tegen openlijke geweldpleging?
Hoezo optreden tegen verboden wapenbezit?

Het feit dat de overheid de politie niet de middelen geeft om hier eens ouderwets van leer te trekken is mede de oorzaak van het afglijden van het normbesef in onze maatschappij. Het kan allemaal maar, het gebeurt allemaal maar. Doordat de preventie heeft gefaald, is de repressie meegezogen in het pappen en nathouden. Harder optreden wordt vaak geroepen, maar het is een loze kreet om het electoraat tevreden te houden. Zware straffen heeft men de mond van vol, maar uitendelijk komt het weer neer op een paar uurtjes schoffelen en een paar tientjes in de staatsruif.

Ik heb diep en diep respect voor de mannen en vrouwen die zich deze avond weer in het uniform gehesen hebben om zich van hun taak te kwijten. Maar vergeeft u mij als ik toch niet een enigszins meewarend : "ach..." laat klinken.

Wou je dan in elk dorp een elke avond een complete connexxionbus neerzetten met agenten ... Dat er bij een melding meteen 15 agenten ter plaatse zijn?

Of dat er twee agenten ter plaatse komen, op een afstandje blijven wachten op meer collega's en de vechtende massa dr gang laten gaan (met misschien zwaargewonden of doden als gevolg?) maar dan met 10 aanhoudingen naar het bureau gaan

Of ingrijpen ... twee groepen splitsen en geen aanhoudingen....
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,427
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Reactie #8 Gepost op: 12 april 2009, 13:13:53
Situatie in Nederland:

Dronken kerel is verrekte lastig op straat, bralt iedereen verrot, is handtastelijk. Politie komt en begint eens rustig met meneer te praten of hij alsjeblieft wil stoppen en naar huis wil gaan want hij is lastig. Die gaat dus niet weg en begint een fijne discussie. Uiteindelijk staan er 15 man om heen en het wordt matten. Politie trekt zich terug om de situatie niet verder te laten escaleren. Een half uur later komen ze weer eens kijken en kunnen nog net zien hoe de café uitbaters hun terrassen weer enigszins proberen te fatsoeneren.

Situatie in Spanje:

Duitser strontlazerus in Lloret de Mar. Bralt iedereen verrot, is handtastelijk. Een busje van de Guardia Civil stopt en er stapt 1 klein opdondertje uit. Die zet zijn steek eens recht, trekt zijn koppel eens omhoog, pakt zijn knuppel en veegt die Duitser met 2 slagen k.o. Vervolgens stappen 3 collega's uit het busje en met vereende krachten wordt de zak hooi achter in de bus geflikkerd en de rust keert weder. Wat heet: het is die hele avond nog niet zo rustig geweest!

Vertel mij nou eens: Wat is hier mis aan dit verhaal?


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #9 Gepost op: 12 april 2009, 15:47:01
Dat ze een vervelende duitser letsel toebrengen omdat ie alleen maar dronken is ?

Overigens zie ik die situatie niet ..... Ik werk regelmatig in en rond de horeca en ben als bezoeker meerdere malen per maand in Amsterdam .... Vervelende gasten, die dronken en handtastelijk zijn worden opgepakt voor openbare dronkenschap ...

Maar volgens mij hadden we het over een massale vechtpartij ?
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !