Agent uit de kleren

Auteur Topic: Agent uit de kleren  (gelezen 17822 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

VpkAgz

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 403
Reactie #70 Gepost op: 27 augustus 2009, 14:20:00
Een berisping?
Een bos bloemen, een pluim, een medaile, een dikke vakantiebonus enz. DAT verdient die man.

En ik blijf erbij, dat soort etters gewoon van de scooter afschieten. Doen ze het nooit weer.
Rotte appels uit de samenleving, niet meer of minder.
Terwijl wij allemaal hard werken zit dat soort gaajes rotzooit te trappen. Dokken we allemaal aan mee.


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #71 Gepost op: 15 februari 2013, 09:04:48
Citaat
'Beruchte' motoragent opnieuw in opspraak
MAARSSEN -

Een motoragent uit Utrecht die landelijk bekend werd toen hij tijdens een woordenwisseling zijn koppel met pistool op de grond gooide, is opnieuw in opspraak geraakt. De agent zou ditmaal een 22-jarige crimineel hebben bedreigd.

Agent belooft kogelregen

Frankie V. kreeg anderhalf jaar geleden ruzie met de agent in kwestie en dreigde hem thuis op te zoeken. Hierop antwoordde de agent dat hij zijn complete magazijn op Frankie zou leegschieten, als hij de jongen in de buurt van zijn woning zou zien.
"Het wordt tijd dat er tegen deze agent wordt opgetreden", zegt de advocaat van V. in het AD.
De motoragent werd drie jaar geleden een landelijke bekendheid toen hij de confrontatie zocht met asociale jongeren. Hij wilde hen met blote handen te lijf gaan. Wat de man niet wist, was dat hij werd gefilmd.
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #72 Gepost op: 15 februari 2013, 09:42:02
zal ik ook nog zeggen wat ik van het Telegraaf artikel en het commentaar van de advocaat vindt?

 >:D
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


Martijn95

  • Student Integrale Veiligheid (IV)
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 166
Reactie #73 Gepost op: 15 februari 2013, 12:12:07
De telegraaf..  :-X


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #74 Gepost op: 16 februari 2013, 11:21:10
Eigenlijk wel de omgedraaide wereld. Verdachte bedreigt de agent dat hij hem thuis op komt zoeken (al dan niet een strafrechterlijke bedreiging), de agent reageert daar (misschien niet heel taktisch) op. Nu is de agent de gebeten hond, maar over die verdachte hoor je helemaal niets! Alsof dat zo lekker normaal is.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


CMKmaat

  • What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,151
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
Reactie #75 Gepost op: 16 februari 2013, 18:41:55
Eigenlijk wel de omgedraaide wereld. ....... Alsof dat zo lekker normaal is.

So what else is new?
Respect voor de mannen en vrouwen in het kantoorpak!
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #76 Gepost op: 18 februari 2013, 11:00:19
t mooie is dat het al 1 1/2 jaar geleden is gebeurd. De advocaat wil hier dus iets mee bereiken  >:( want als t echt zo erg was geweest was t gelijk in t nieuws geweest en met het vorige incident nog in het achter hoofd was de collega absoluut afgeserveerd door de heren BoBo's
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens