Agent uit de kleren

Auteur Topic: Agent uit de kleren  (gelezen 17847 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Gepost op: 16 april 2009, 22:23:50
De reactie van de motoragent uit het navolgende filmpje kan ik zeer zeker begrijpen. Iedereen heeft z'n grens. Soms is je geduld gewoon op. Maar ik vrees voor de betrokken motordiender dat dit nog een staartje zou kunnen krijgen..  :-X

http://www.dumpert.nl/mediabase/473391/9e7a88f0/motoragent_vs._scooterklootzakje.html




Koelman

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 159
    • Brandweer Beverwijk
Reactie #1 Gepost op: 16 april 2009, 22:44:28
Van dit soort volk word je toch ook ontzettend treurig? Dat je als agent altijd professioneel moet blijven en je niet uit de tent moet laten lokken is tot daar aan toe. Alleen jammer dat de diender hier waarschijnlijk weer de l*l is en niet alleen door de chef een veeg uit de pan krijgt, maar ook publiekelijk aan de schandpaal wordt genageld door linkse, schoftenknuffelende media.

Tijd voor een wat hardere aanpak wellicht. Ik had dat snotventje al lang van z'n scooter geschopt...  :| Bah!


weetje_hgl

  • geen hulpverlenings achtergrond, puur interresse.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 456
  • Aub, gebruik geen vaktaal, denk aan mij...;-)
Reactie #2 Gepost op: 16 april 2009, 22:48:19
Ik zou denk ik mijn geduld verliezen en vragen of er toevallig een tweede motorrijder langs kan komen, en dan samen dat gastje op een onprettige manier met het asfalt kennis laten maken..... :-[
geen hulpverlenings achtergrond, puur interresse.


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #5 Gepost op: 17 april 2009, 00:01:29
Maar misschien inderdaad wel een nieuw topic waardig. Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de reacties van forummers.  :)


Bart S

  • Gast
Reactie #6 Gepost op: 17 april 2009, 11:29:04
De reactie van de motoragent uit het navolgende filmpje kan ik zeer zeker begrijpen. Iedereen heeft z'n grens. Soms is je geduld gewoon op. Maar ik vrees voor de betrokken motordiender dat dit nog een staartje zou kunnen krijgen..  :-X

http://www.dumpert.nl/mediabase/473391/9e7a88f0/motoragent_vs._scooterklootzakje.html

Yep... strikt genomen kan hij het niet maken. Maar hij heeft wel ballen!


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #7 Gepost op: 17 april 2009, 15:17:25
Welke regio is dit?


Bart S

  • Gast
Reactie #8 Gepost op: 17 april 2009, 15:20:11
Welke regio is dit?

Utrecht zo te horen....


GMX

  • Brigadier VP Den Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 127
Reactie #9 Gepost op: 17 april 2009, 15:54:41
gaat nog wel een staartje krijgen gok ik zo....

En hij laat zich wel heel erg kennen. Ik weet dat ze af en toe het bloed onder je nagels vandaan halen, maar om je zo uit je tent te laten lokken en onprofessioneel te gedragen vind ik persoonlijk te ver gaan! En zo'n pestjong is dat allemaal niet eens waard....

Alleen het commentaar is zwaar irri...