Agent uit de kleren

Auteur Topic: Agent uit de kleren  (gelezen 17837 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #30 Gepost op: 18 april 2009, 09:17:16
ik denk dat het de volgende keer gewoon het bekene schopje wordt... ofwel het tuintje van de buren in... en dan zijn de rapen gaar !!

Zoals de diender in het filmpje:

verstandig ? Nee

Begrijpelijk ? JA

Kloten ? JA

Hoe vaak hoor je het niet dat je toch niets bent zonder gun, tot je m afhangt... dan beginnen ze in ene te stotteren...Zoals ik eerder hebt gezegd.. verstandig nee, begrijpelijk ja... ik denk dat we (de media en de samenleving) niet zo'n punt er van moeten maken... waar we wel een punt van moeten maken dat alles in dit kikkerlandje op de geitenwollensokken manier moet... o u wil niet stoppen... astublieft ? he jongetje...stop nu aub... nee niet stoppen voor de politie, betekend gewoon een schop de berm in...

Maar goed... daar ben ik dan misschien een vreemde in...
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #31 Gepost op: 18 april 2009, 10:41:13
....waar we wel een punt van moeten maken dat alles in dit kikkerlandje op de geitenwollensokken manier moet... o u wil niet stoppen... astublieft ? he jongetje...stop nu aub... nee niet stoppen voor de politie, betekend gewoon een schop de berm in...

Maar goed... daar ben ik dan misschien een vreemde in...

Ben je helemaal geen vreemde in, je hebt groot gelijk.
Het is hoog tijd dat er is een hele hoop veranderd in Nederland  >:(


GMX

  • Brigadier VP Den Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 127
Reactie #32 Gepost op: 18 april 2009, 14:02:56
betekend gewoon een schop de berm in...

Maar goed... daar ben ik dan misschien een vreemde in...

Ben je cker geen vreemde in, ben ik ook een voorstander van.


DD

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 351
Reactie #33 Gepost op: 18 april 2009, 16:36:15
Laat ik even voorop stellen dat ik het persoonlijk jammer vind dat zo'n filmpje op internet gezet wordt om de politie in een kwaad daglicht te zetten.

Ik denk dat deze diender zelf de politie in een verkeerd daglicht heeft gezet door dit onprofessioneel gedrag.
(oud) politie- en militair brandweerofficier hoofdofficier bij land- en luchtmacht  instructeur rampenbestrijding


Kusje

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
Reactie #34 Gepost op: 18 april 2009, 16:54:08
Ik denk dat deze diender zelf de politie in een verkeerd daglicht heeft gezet door dit onprofessioneel gedrag.

Ik denk dat de agent de onmacht van de politie heeft laten zien om tegen dit soort gastjes op te kunnen treden.


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #35 Gepost op: 19 april 2009, 08:00:46
ik denk dat het de volgende keer gewoon het bekene schopje wordt... ofwel het tuintje van de buren in... en dan zijn de rapen gaar !!

Zoals de diender in het filmpje:

verstandig ? Nee

Begrijpelijk ? JA

Kloten ? JA

Hoe vaak hoor je het niet dat je toch niets bent zonder gun, tot je m afhangt... dan beginnen ze in ene te stotteren...Zoals ik eerder hebt gezegd.. verstandig nee, begrijpelijk ja... ik denk dat we (de media en de samenleving) niet zo'n punt er van moeten maken... waar we wel een punt van moeten maken dat alles in dit kikkerlandje op de geitenwollensokken manier moet... o u wil niet stoppen... astublieft ? he jongetje...stop nu aub... nee niet stoppen voor de politie, betekend gewoon een schop de berm in...

Maar goed... daar ben ik dan misschien een vreemde in...

Schop in de berm....zoiets ?


CM

  • Docent verpleegkunde/parttime ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,118
Reactie #36 Gepost op: 19 april 2009, 09:11:18
Tsja, de dienders zijn ook net mensen, hé? Ik vind het volkomen begrijpelijk dat hij zo reageert, ook vind ik het een goede zaak dat het vastgelegd is. Waarom? Als het mijn kind was geweest op die scooter dan had ik thuis afgemaakt waar de agent mee bezig was!

Gelukkig is het nog wel de meerderheid van mensen die respect hebben voor ambtenaren in functie. De rest mag wat mij betreft wel hard worden aangepakt.

WM
The exceptional is ubiquitous; to be entirely typical is a rare and lonely state - Andrew Solomon


Onger Oensien

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 431
Reactie #37 Gepost op: 19 april 2009, 13:08:08
het lijkt me een duidelijk signaal dat er voor de politie meer mogelijkheden moeten komen om zulke irritante figuren tot stoppen te dwingen.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #38 Gepost op: 19 april 2009, 13:11:37
het lijkt me een duidelijk signaal dat er voor de politie meer mogelijkheden moeten komen om zulke irritante figuren tot stoppen te dwingen.

Tsja, het is en blijft een kat en muis spelletje toch? Zo moet je het ook spelen, de ene keer vang je ze wel en de andere keer vang je ze niet ....
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


pompbediende

  • Meerdere functies
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,263
Reactie #39 Gepost op: 19 april 2009, 13:13:52
Schop in de berm....zoiets ?

;D ;D ;D ;D  hier kan ik de humor ook wel van inzien, als deze jongen zijn bekerung heeft gehad zullen de agenten op het bureau er ook wel om kunnen lachen en vertellen  ;)
Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid