Mensen,
Ongeacht of het nou geoorloofd was of niet... die agent heeft echt een partij kl%ten om U tegen te zeggen
Door rondjes te blijven rijden en niet naar die agent toe te gaan bewijst ie wederom wat ie is: een snotneus 1e klas
Aangezien alles werd vastgelegd is het voor die agent denk ik wel beter dat die snotneus er niet op in is gegaan.
Qua leeftijd zit ik veel dichterbij die snotneus in de buurt dan bij die agent en ik vraag me af wat er allemaal is misgegaan in Nederland..
Als ik op die leeftijd thuis kwam en ik vertelde alleen al dat de politie achter me aan had gezeten (en dan had ik dus nog niet verteld waarom..) dan zat ik
zwaar in de problemen.. zoals het hoort ! en het is nooit gebeurd, (tenminste niet in het echt,) maar als ik ooit klappen had gehad van een agent dan hadden
mijn ouders niet gevraagd waarom...shit, die hadden dan afgemaakt waar de politie aan begonnen was.. nogmaals.. zoals het hoort.
Ik vraag me af hoe het in Nederland zou zijn als elke agent zo zou (mogen..) reageren in soortgelijke situaties. heb zo'n vermoeden dat o.a. de overlast op straat een stuk minder zou zijn