Politieagenten kunnen kompas dragen

Auteur Topic: Politieagenten kunnen kompas dragen  (gelezen 4159 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #20 Gepost op: 23 april 2009, 23:18:14
Zo, even wat aangepast aan "mijn" ideale situatie...;)

Zeg, kan het wat minder Haags? Lijkt nu net alsof ik zelf in dat park sta te rommelen met porto's en verdachte personen.

 ;D O0


Frank Lingen

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 533
Reactie #21 Gepost op: 24 april 2009, 00:12:51
Citaat van: weetje_hgl
Zo, even wat aangepast aan "mijn" ideale situatie...;)
Agenten weten vooral buiten hun eigen district niet altijd de precieze naam of positie van straten, zeker als ze in een groot park of op een bedrijfsterrein lopen. Laat staan in natuurgebieden. En in hectische situaties, regen en duisternis is het extra lastig om precies te bepalen waar welke straat ligt. Daarom vind ik een kompas nuttig voor agenten. Ook is het makkelijker en nauwkeuriger om te zeggen: "aan de noordoostkant van de blauwe loods" dan: "aan de Vlierwegkant van de blauwe loods, maar dan ietsje meer richting industrieterrein". Bovendien kun je met een kompas desnoods een richting in graden doorgeven via de radio. Bijvoorbeeld: "Ik weet niet hoe dit pad heet, maar de richting is 20 graden. En ik zie op 60 graden een soort boerderijtje, 100 meter verderop."
Ik stem links.


Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Reactie #22 Gepost op: 24 april 2009, 06:53:56
Hahaha, je bent gewoon aan het geinen met ons. Dit ga je toch niet serieus menen he?


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #23 Gepost op: 24 april 2009, 07:26:52
@ frank, ben je nu steeds proefballonnen aan het op laten ?

Achtervolgingen te voet, buiten je eigen district gebeuren niet veel, dus.... gewoon je district kennen...en anders goed op de straten letten...

Achtervolgingen met een voertuig, alle noodhulp voertuigen zijn voorzien van navigatie...
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....