Binnenzijde van politievoertuigen (inrichting)

Auteur Topic: Binnenzijde van politievoertuigen (inrichting)  (gelezen 177220 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Cabo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 615
Reactie #260 Gepost op: 22 maart 2012, 06:47:12
Hier een foto van de achterkant van de KMAR Transporter. Op de kist is reflecterende striping aangebracht. in de achterklep zijn een viertal LED-armaturen aanwezig, 2x amber en 2x blauw, zodat, als de klep openstaat, de verlichting goed te zien is.



Waren schuif lades niet beter geweest?


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #261 Gepost op: 22 maart 2012, 11:12:47
Wij hebben schuiflade's en vind het een drama-systeem. De sluitingen gaan stuk, er gaat nauwelijks iets in, alles schuift en klapt door die bak heen en je zit áltijd in de verkeerde lade te zoeken.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Cabo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 615
Reactie #262 Gepost op: 22 maart 2012, 16:59:57
Wij hebben schuiflade's en vind het een drama-systeem. De sluitingen gaan stuk, er gaat nauwelijks iets in, alles schuift en klapt door die bak heen en je zit áltijd in de verkeerde lade te zoeken.

Ja, ik weet niet of hier vakken of iets in zitten. Maar een grote opbergkist waar alles door elkaar heen ligt, lijkt me ook niet ideaal.  :P


sylvester1986

  • Gast
Reactie #263 Gepost op: 23 maart 2012, 10:44:06
Wij hebben ook schuiflades en heb er bijna geen last van, soms steekt iets uit waardoor je het moeilijk kan pakken, maar vaak gaat het erg soepel. Ook zitten wij niet in de verkeerde lades, want alle lades zijn gelabeld.


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #264 Gepost op: 23 maart 2012, 18:04:14
@Jerommeke,

zijn dat de houten lades of alu-lades. Wij hebben alu en die zijn nagenoeg probleemloos. (hout niet idd) er kan genoeg in en de dunne rubberen matten erin, zorgen voor het niet-schuiven en het ontbreken van lawaai...


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #265 Gepost op: 23 maart 2012, 18:47:46
@Jerommeke,

zijn dat de houten lades of alu-lades. Wij hebben alu en die zijn nagenoeg probleemloos. (hout niet idd) er kan genoeg in en de dunne rubberen matten erin, zorgen voor het niet-schuiven en het ontbreken van lawaai...
Hierbij een Kennemerlandse Touran, een van de meest opgeruimde en georganiseerde als ik het zo bekijk  ;)



Dat gaat om deze inbouw. Het idee is natuurlijk goed, alleen het netjes en opgeruimd houden is gewoon een probleem. De plastic sluitingen gaan ook kapot, die worden door sommige collega's niet goed gebruikt waardoor ze ofwel kapot getrokken worden of compleet afbreken  :-X
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #266 Gepost op: 23 maart 2012, 19:37:20
Volgens mij zijn alle nieuwe Tourans voorzien van alu. En dat is een stuk beter.


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #267 Gepost op: 10 juni 2012, 01:27:51
ff een kadootje, vind het zelf een mooi foto



Erg mooi mopper !  O0 Nou wil ik niet brutaal doen, maar ik vroeg me af hoe bij jullie de interieur van de V50 eruit ziet. Heb je daar toevallig een foto van ?  e050


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #268 Gepost op: 10 juni 2012, 10:18:33
Nee helaas heb ik geen interieur foto van onze V50's. Zal kijken of er vandaag even 1 kan maken. Of iemand moet  mij voor zijn uiteraard  0098
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #269 Gepost op: 10 juni 2012, 10:20:06
Twee stoelen voor een stuur en een bank achter. Eigenlijk net als een personenauto.  998765