Binnenzijde van politievoertuigen (inrichting)

Auteur Topic: Binnenzijde van politievoertuigen (inrichting)  (gelezen 174206 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #270 Gepost op: 10 juni 2012, 15:49:34
Nee helaas heb ik geen interieur foto van onze V50's. Zal kijken of er vandaag even 1 kan maken. Of iemand moet  mij voor zijn uiteraard  0098
Geweldig !  O0

Twee stoelen voor een stuur en een bank achter. Eigenlijk net als een personenauto.  998765
Hahaha, jaaa ik heb een vaag vermoeden dat het inderdaad zo eruit ziet   ;D Maar details monsieur... ^-^


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #271 Gepost op: 10 juni 2012, 23:53:45
Nou vooruit: dit is de 7134 met anpr scherm. Het scherm heb ik bewust wazig gehouden, er stond een melding in, maar ze zijn ook slecht hoor  :D.

Rechts onderin het dashboard het losse toetsenbord. Was een proef opstelling zoals dat zo mooi heet. De carkit is een parrot (bij de toerenteller) die staat uit want dat werkt voor de honden niet. Dat rode bedieningspaneel is voor de toeters en bellen en het volgen-/stopbord en de pijlen. Dat werkt wel, maar is niet praktisch.

Meer uitleg = meer gemopper  ;D

in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #272 Gepost op: 11 juni 2012, 00:58:51
Ben je enorm dankbaar Mopper, thanks !  0098 Parrot zou juist goed moeten aansluiten, vooral de modellen na 2007 zoals op je foto...vreemd. CD'tje gaat er waarschijnlijk ook niet in ?  ;D


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #273 Gepost op: 11 juni 2012, 08:58:09
De Volvo op de IVVP zag er een stuk netter uit.  :-X


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #274 Gepost op: 11 juni 2012, 09:42:29
Deze is opgebouwd door de radio werkplaats van A-A. En de volvo die jij gezien hebt (op de IVVP) door volvo zelf. Klein verschil zullen we maar zeggen. Helaas is het contract zo dat Volvo deels opbouwt en A_A zelf de rest doet (ivm mobipol). Daardoor wijkt het toch elke x weer af.....terwijl dat niet zo zou mogen zijn!
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #275 Gepost op: 11 juni 2012, 09:45:34
Deze is opgebouwd door de radio werkplaats van A-A. En de volvo die jij gezien hebt (op de IVVP) door volvo zelf. Klein verschil zullen we maar zeggen. Helaas is het contract zo dat Volvo deels opbouwt en A_A zelf de rest doet (ivm mobipol). Daardoor wijkt het toch elke x weer af.....terwijl dat niet zo zou mogen zijn!
Eens, eens... Wel een wereld verschil, ik zou wel weten in welke ik liever zou zitten. ;)

Heb helaas geen foto's gemaakt van de TM-CS Volvo.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #276 Gepost op: 11 juni 2012, 09:57:53
Ik vind het er rommelig uitzien, maar misschien is dat een beetje wat je gewend bent. Wat ik mis is de mob, zit die in het dashboardkastje? Ik zie trouwens veel politieregio's met TomTom's rijden, worden deze automatisch gekoppeld aan de melding? Of moet je handmatig navigeren...
Wij werken met VDO-Dayton systemen, moet zeggen dat ik die ook erg fijn vind.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #277 Gepost op: 11 juni 2012, 10:02:57
Wat ik in A-A begrepen heb is dat de meldingslocatie er gelijk ingestraald wordt en dat je niets zelf hoeft in te kloppen.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #278 Gepost op: 11 juni 2012, 10:09:48
Wat ik in A-A begrepen heb is dat de meldingslocatie er gelijk ingestraald wordt en dat je niets zelf hoeft in te kloppen.

Klopt. Bij het doorzetten vab een melding gaat de locatie ook automatisch naar de TomTom.

Ik vind het er rommelig uitzien, maar misschien is dat een beetje wat je gewend bent. Wat ik mis is de mob, zit die in het dashboardkastje? Ik zie trouwens veel politieregio's met TomTom's rijden, worden deze automatisch gekoppeld aan de melding? Of moet je handmatig navigeren...
Wij werken met VDO-Dayton systemen, moet zeggen dat ik die ook erg fijn vind.

Amsterdam heeft lange tijd gewerkt met carkit+porto in plaats van een mobi.
Heb begrepen dat dit wel weer terug gedraaid zou worden naar een mobi ivm slechte ervaringen... of dat ook al is gebeurd is mij niet bekend.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #279 Gepost op: 11 juni 2012, 10:28:25
Ja zijn verschillende meningen over. De één vindt de mob overbodig (opzich is hij ook overbodig als je allebei een porto hebt), maar het heeft toch ook weer voordelen.
Wat mij opvalt is dat de mob over het algemeen een slechter bereik heeft dan de porto, althans bij ons in de regio.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.