Binnenzijde van politievoertuigen (inrichting)

Auteur Topic: Binnenzijde van politievoertuigen (inrichting)  (gelezen 174235 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #390 Gepost op: 13 december 2012, 13:19:25
waarom zou je aan de voorzijde van de bus amber signalering willen?


Piles

  • Geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,157
Reactie #391 Gepost op: 13 december 2012, 20:11:42
Is bij de binnencamera ook niet nodig toch?  :)
Groothoeklens in dit geval denk ik :)


Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Reactie #392 Gepost op: 14 december 2012, 09:49:40
waarom zou je aan de voorzijde van de bus amber signalering willen?

Ik vind het simpelweg opvallend dat het er uberhaupt niet is. De dakset staat helemaal achterop de bus, dus het praktisch niet te zien als amber aan staat. Op een provinciale weg bijvoorbeeld. 't is echter wel zo dat op grote afstand de bak op de achterzijde wel te zien zou moeten zijn.


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #393 Gepost op: 15 december 2012, 06:24:58
Nou van achteren is hij toch goed zichtbaar...
En op een provinciale weg (bij meerzijdig aanrijdingsgevaar)... -> hebben we blauw voor. O0


Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Reactie #394 Gepost op: 27 februari 2013, 10:06:33




Sorry voor de lage kwaliteit, was met de telefoon en in 't donker. Zal vandaag nog een poging wagen voor wat meer foto's van de rest van de auto!


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #395 Gepost op: 27 februari 2013, 10:21:10
In ieder geval is het een poging om weer wat te laten zien en dat is altijd prettig.
Mocht je wat ik vermoed met flitser aan de foto's hebben gemaakt probeer het dat in het donker ook zonder flits. Werkt soms beter dan met flits.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #396 Gepost op: 27 februari 2013, 11:49:20




Sorry voor de lage kwaliteit, was met de telefoon en in 't donker. Zal vandaag nog een poging wagen voor wat meer foto's van de rest van de auto!
Ziet er mooi uit, ook goed dat de transparant achter wat meer kan tonen dan stop en volg. Wat is trouwens dat touchscherm waar het microfoonkoord omheen loopt?
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #397 Gepost op: 27 februari 2013, 11:57:52
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


RS6

  • HAP - AA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 989
  • Audi - Vorsprung durch Technik
Reactie #398 Gepost op: 27 februari 2013, 16:19:12
Wat me elke keer weer opvalt is dat men nog steeds van die oude VDO systemen gebruikt.
Dat is toch niet meer van deze tijd?  ::)
Werkt dat naar behoren?
Ik heb enkel ervaring met Citygis... Vandaar.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #399 Gepost op: 27 februari 2013, 17:32:40
In Gelderland waren we nog eventjes naar TomTom overgestapt maar dat was echt een drama. Inmiddels werk ik in Flevoland weer met VDO dayton en het een en ander zal wel te maken hebben met de koppeling tussen GMS en de VDO systemen waardoor je realtime het adres en de complete melding ingestraalt krijgt (al kan Citygis dit ook).
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein