Binnenzijde van politievoertuigen (inrichting)

Auteur Topic: Binnenzijde van politievoertuigen (inrichting)  (gelezen 174581 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #450 Gepost op: 23 maart 2013, 20:22:30
Volgens mij is het in het bezit hebben van een naald niet meteen strafbaar en hoeft dit niet gelijk in de bewijszak te verdwijnen. Bovendien is de kans groot dat je jezelf nog steeds prikt als de naald in een bewijszak zit. (die krengen gaan er dwars doorheen) Derhalve is een naalden container gewoon een stuk veiliger.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #451 Gepost op: 23 maart 2013, 20:47:36
Er zijn zát goede electrische zoeklichten... Mooi voorbeeld is de Go-Light of de versie van Federal Signal.

Die Go-Light is inderdaad niet verkeerd en gaat sneller als ik had verwacht op de snelste stand.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #452 Gepost op: 24 maart 2013, 15:58:53
Misschien een rare vraag, maar wat is de nut/noodzaak van een naaldencontainer in een voertuig ? Kan me daar in de grote steden nog iets bij voorstellen......

Ja want elke stad in het noorden van het land is een boerengat waar geen drugsproblemen zijn......  :P


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #453 Gepost op: 24 maart 2013, 17:20:15
Ja want elke stad in het noorden van het land is een boerengat waar geen drugsproblemen zijn......  :P

Zo bedoelde ik het dan weer niet... Ook in het gebied waar ik werk (randstad) treffen we nauwelijks naalden aan op straat. Naaldencontainers liggen bij ons alleen op het bureau. Niet in de auto.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Reactie #454 Gepost op: 24 maart 2013, 18:04:11
:P en waar denk je dat de ouderwetse versnellingsbak zit? Onder het pookje?  ;) Ook keurig aan de motor hoor  0098
Ach als het maar licht geeft, ergens in de loop van de dienst. Wat is traag trouwens? moeten we dan denken aan enkele seconden of nog erger?

Enkele seconden :)


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #455 Gepost op: 25 maart 2013, 10:59:07
Zo bedoelde ik het dan weer niet... Ook in het gebied waar ik werk (randstad) treffen we nauwelijks naalden aan op straat. Naaldencontainers liggen bij ons alleen op het bureau. Niet in de auto.

Tis handig bij meldingen. Wel jammer dat een aantal collega's niet weten wat het is. (en hoe die open moet)
Maar heb wel eens een melding gehad van naalden van junks die achterbleven op een speelveldje. Of die verdachte die een naald bij zich had.
Tis altijd uitkijken maar makkelijk is het wel.
en oo... bij ons zit er ook al kauwgom in. zucht...  >:(


tcf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 882
Reactie #456 Gepost op: 16 mei 2013, 00:36:45
Sinds vandaag een nieuw bevragingsysteem met navigatie + koppeling GMS in gebruik genomen in onze nieuwste Touran.
Helaas nog weinig gebruik van kunnen maken door de drukte vandaag.
Ziet er op eerste gezicht netjes uit met mooie functies. Zoals bij iedere update welke door de centralist wordt gedaan in de GMS-tekst, gaat er een alarmpje af in de vorm van een knipperend ledje. De bevragingen zijn nog sneller dan ze al waren, nu gemiddeld zo'n 3 a 4 seconden per bevraging!  O0
Navigatie ziet er ook gelikt uit werkt goed.
Wat wel wennen is, is dat het allemaal touchscreen is ( voorlopig ).
Voordelen zijn dat er vanalles op aan te sluiten is zoals USB en SD.
Hieronder een foto van het systeem, ik heb nog niet ontdekt welk merk het is maar dat zal vast snel volgen ;)



Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Reactie #457 Gepost op: 16 mei 2013, 05:16:14
Sinds vandaag een nieuw bevragingsysteem met navigatie + koppeling GMS in gebruik genomen in onze nieuwste Touran.
Helaas nog weinig gebruik van kunnen maken door de drukte vandaag.
Ziet er op eerste gezicht netjes uit met mooie functies. Zoals bij iedere update welke door de centralist wordt gedaan in de GMS-tekst, gaat er een alarmpje af in de vorm van een knipperend ledje. De bevragingen zijn nog sneller dan ze al waren, nu gemiddeld zo'n 3 a 4 seconden per bevraging!  O0
Navigatie ziet er ook gelikt uit werkt goed.
Wat wel wennen is, is dat het allemaal touchscreen is ( voorlopig ).
Voordelen zijn dat er vanalles op aan te sluiten is zoals USB en SD.
Hieronder een foto van het systeem, ik heb nog niet ontdekt welk merk het is maar dat zal vast snel volgen ;)



Welke eenheid is dit?


tcf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 882
Reactie #458 Gepost op: 16 mei 2013, 11:27:52
Eenheid Rotterdam district ZHZ


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #459 Gepost op: 16 mei 2013, 17:28:14
district nee, basis eenheid ja. Trouwens ZHZ bestaat niet meer.