Binnenzijde van politievoertuigen (inrichting)

Auteur Topic: Binnenzijde van politievoertuigen (inrichting)  (gelezen 174541 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Carv

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 540
Reactie #470 Gepost op: 17 mei 2013, 14:18:09
Dat ziet er mooi uit TCF. Raar dat zoiets niet standaard is.

Wat voor info krijg je uit de bevragingen ? Enkel de rdw gegevens en de cvi of is het zoiets als integraal bevragen ?


Pully

  • agent van politie, ex wmr KMar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,179
  • Waakzaam en Dienstbaar? Dat zijn we toch allemaal?
Reactie #471 Gepost op: 17 mei 2013, 14:19:53
Welke eenheid werk je?

Als je dat hoort, dan zal het je verbazen. En nee, we werken niet in dezelfde regio. In het Amsterdamse hebben we hele mooie Nokia porto's en als het WIS klopt, krijgen we deze zomer dan eindelijk de BB voor iedere diender.
het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en niet die van de organisatie's waarvoor ik werkzaam ben.


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #472 Gepost op: 17 mei 2013, 14:21:55
Als je dat hoort, dan zal het je verbazen. En nee, we werken niet in dezelfde regio. In het Amsterdamse hebben we hele mooie Nokia porto's en als het WIS klopt, krijgen we deze zomer dan eindelijk de BB voor iedere diender.
Wij hebben geen telefoons op de man, een mandje met wat oude Nokia meuk, elke dienst dus hopen dat er één ligt, telefoonnummers van collega's opschrijven en vooral hopen dat je niet misgrijpt (voordeel je krijgt niet zo snel een melding voor geluidsoverlast o.i.d.)
Hobby Bobby eenheid Den Haag


Pully

  • agent van politie, ex wmr KMar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,179
  • Waakzaam en Dienstbaar? Dat zijn we toch allemaal?
Reactie #473 Gepost op: 17 mei 2013, 14:32:23
Wij hebben geen telefoons op de man, een mandje met wat oude Nokia meuk, elke dienst dus hopen dat er één ligt, telefoonnummers van collega's opschrijven en vooral hopen dat je niet misgrijpt (voordeel je krijgt niet zo snel een melding voor geluidsoverlast o.i.d.)

Wij dus ook nog niet. Het erge is alleen dat de BB's al 3 jaar in een magazijn stoffig liggen te worden. Ze liggen dus eigenlijk al klaar voor ons, maar we hebben ze nog niet gekregen. Waarom? Tja...  98uiye
het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en niet die van de organisatie's waarvoor ik werkzaam ben.


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #474 Gepost op: 17 mei 2013, 14:48:10
Omdat iemand ze is vergeten. ;D

En tcf ik heb niks tegen wie dan ook hoor.


Pully

  • agent van politie, ex wmr KMar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,179
  • Waakzaam en Dienstbaar? Dat zijn we toch allemaal?
Reactie #475 Gepost op: 17 mei 2013, 16:28:50
Omdat iemand ze is vergeten. ;D

En tcf ik heb niks tegen wie dan ook hoor.

 ;D
het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en niet die van de organisatie's waarvoor ik werkzaam ben.


tcf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 882
Reactie #476 Gepost op: 17 mei 2013, 16:50:26
Omdat iemand ze is vergeten. ;D

En tcf ik heb niks tegen wie dan ook hoor.

Gelukkig maar R1200GS :) Dan heb ik niks gezegd.  

Citaat
Geplaatst door: Pully
« Gepost: Vandaag om 14:19:53 »

    Voeg citaat toe


Citaat: tcf (Vandaag om 13:56:40)

    Welke eenheid werk je?

Als je dat hoort, dan zal het je verbazen. En nee, we werken niet in dezelfde regio. In het Amsterdamse hebben we hele mooie Nokia porto's en als het WIS klopt, krijgen we deze zomer dan eindelijk de BB voor iedere diender.
Uitgeven die BB's daar in Amsterdam, eeuwig zonde dat ze daar liggen te verstoffen. Als er één eenheid is waarvan ik verwacht had dat die voorop zouden lopen qua materiaal enz dan is dat wel Amsterdam. Helaas blijkt dat dus niet te kloppen.

Citaat
Dat ziet er mooi uit TCF. Raar dat zoiets niet standaard is.

Wat voor info krijg je uit de bevragingen ? Enkel de rdw gegevens en de cvi of is het zoiets als integraal bevragen ?

Inderdaad heel bijzonder dat er zo ontzettend veel verschil zit tussen de diverse eenheden en zelfs districten/bureaus.
Bij CVI alleen de gevarenklasse en het aantal PL-regio's en verder RDW/OPS/NSIS/CRB. Het is helaas nog niet hetzelfde als integraal bevragen, dat zou helemaal ideaal zijn. Maar we mogen niet klagen want het is ook nog eens behoorlijk snel. O0


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #477 Gepost op: 17 mei 2013, 16:59:32
ik kan zelfs kijken in bvh met alle meldingen.


tcf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 882
Reactie #478 Gepost op: 17 mei 2013, 17:00:44
ik kan zelfs kijken in bvh met alle meldingen.
In de voertuigen van verkeer bedoel je? Bedoel je dan GMS koppeling of raadplegen BVH/Bluespot/Blueview?


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #479 Gepost op: 18 mei 2013, 12:40:46
En om maar weer on-topic te gaan: Vandaag even met het systeem gewerkt. Blijkt Pharos te heten en wordt kennelijk in andere regio's ook al gebruikt volgens een logistiek medewerker van ons korps.

En qua hardware is het een MoMo heb ik me laten vertellen.
Hier meer info:
http://eal.nl/segmenten/mobiele-data-communicatie/momo-gps-hardware/
http://eal.nl/segmenten/mobiele-data-communicatie/pharos-voertuig-oplossing/

Overigens ben ik wel benieuwd wat nou de verhouding is van dit systeem t.o.v. het integrale systeem dat in het kader van de landelijke aanbesteding werd ontwikkeld (incl. ANPR en al die fratsen). Of is dat al een stille dood gestorven?
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s