Binnenzijde van politievoertuigen (inrichting)

Auteur Topic: Binnenzijde van politievoertuigen (inrichting)  (gelezen 177293 keer)

0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.

moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #230 Gepost op: 28 februari 2012, 00:20:42


Uploaded with ImageShack.us

VW Touran Amsterdam Amstelland, Mobipol scherm en toetsenbord, Mobilofoon, TomTom en carkit in het dashboard geknutseld. Uitsteeksel op het dashboard is de afstandsbediening voor de slagbomen van RWS.
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #231 Gepost op: 28 februari 2012, 15:20:54
Zit er hier ook radio in? Gezien het mf stuurwiel. & Zit de OGS bediening ook weer op het touchscreen?
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #232 Gepost op: 28 februari 2012, 16:12:38
Zit er hier ook radio in? Gezien het mf stuurwiel. & Zit de OGS bediening ook weer op het touchscreen?

Als je doelt op de foto van Moppersmurf.

Dan zit er geen radio in. Het schermpje is het touchscreenschermpje wat we al jaren in onze vtgn hebben zitten. De bediening van de toeters en bellen zit dacht ik bij deze onder de mobilofoon. Zo niet, dan zit hij in het plafond gemonteerd.


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #233 Gepost op: 28 februari 2012, 17:58:37
Het zal gewoon een tom tommetje zijn maar de bediening is wel qua invoer een stuk makkelijker dan de navi op de foto van MICHEL D. Verder zou er inderdaad een groter scherm zoals die van mobipol in de auto's moeten.


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #234 Gepost op: 28 februari 2012, 20:14:40
Het zal gewoon een tom tommetje zijn maar de bediening is wel qua invoer een stuk makkelijker dan de navi op de foto van MICHEL D.  

Als je je roepnummer aanklikt in de TomTom en je logt in, in mobipol hoef je de route helemaal niet op te zoeken. De meldkamer knalt dan de route direct in je TomTom. Je hoeft hem dan alleen te accepteren.


Stefan Verkerk

  • Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,968
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
Reactie #235 Gepost op: 28 februari 2012, 21:14:08
@Moppersmurf; zie ik daar nou ook het roepnummer (16-53) ook verlicht tussen de snelheidsmeter en de toerentellet?
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #236 Gepost op: 28 februari 2012, 21:16:43
Ik ga voor een klok. (16:53 uur) ;)
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #237 Gepost op: 28 februari 2012, 21:28:57
@Moppersmurf; zie ik daar nou ook het roepnummer (16-53) ook verlicht tussen de snelheidsmeter en de toerentellet?

Ik ga voor een klok. (16:53 uur) ;)

Haha inderdaad!  ;D

Sowieso geen roepnummer want dan zou het de 16.01, 16.02 of 16.03 geweest zijn  :)


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #238 Gepost op: 28 februari 2012, 21:31:50
Sowieso geen roepnummer want dan zou het de 16.01, 16.02 of 16.03 geweest zijn  :)

of 16.04 :P


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #239 Gepost op: 29 februari 2012, 00:58:51
@Moppersmurf; zie ik daar nou ook het roepnummer (16-53) ook verlicht tussen de snelheidsmeter en de toerentellet?
Nee helaas, was idd de tijd. Roepnummer is onzichtbaar, een mooie rode sticker op het dashboard. En dat was niet het roepnummer dat we gebruiken dus dat is ook in coginitooooooooooooo  ;D

Bediening OGS zit idd onder de mobilofoon. In de hemel hebben we alleen het ademmasker en 2x life hammer. Radio zit er niet in, de wagen maakt genoeg herrie van zich zelf  :D. Wel een hele mooie piep als je stil staat en achter de wagen heen en weer loopt voor een staande houding, dan gaat de achteruitrij alarmering elke keer af  O0. Stel je voor dat ik zelf achteruit rij als ik achter de auto sta  >:D. Ik heb wel vaker een hekel aan mijzelf.....
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens