Binnenzijde van politievoertuigen (inrichting)

Auteur Topic: Binnenzijde van politievoertuigen (inrichting)  (gelezen 175669 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Dion

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,214
Reactie #420 Gepost op: 17 maart 2013, 22:46:56
"Onze" is A'dam?
Kennemerland als ik het me goed herinner  ;)


YNPD

  • Agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 393
Reactie #421 Gepost op: 18 maart 2013, 00:21:49
"Onze" is A'dam?
Onze is Kennemerland.


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #422 Gepost op: 19 maart 2013, 15:19:12
Idd de bus van Haarlem Centrum...


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #423 Gepost op: 20 maart 2013, 15:57:19
Ah ik zie dat ik mijn vorige bericht eigenlijk hier had moeten plaatsen. Laatst in de garage in Den Haag waar ik ongeveer 10 T5's zag staan. Deze zijn aan de buitenzijde hetzelfde als die van Venture/Rotterdam, helaas de binnenzijde niet. Ze zijn uitgevoerd als personenvervoer, ofterwijl... er zitten 'banken' achterin (2 stuks) en zullen dus niet snel als noodhulp worden ingezet.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #424 Gepost op: 20 maart 2013, 21:54:23
Ah ik zie dat ik mijn vorige bericht eigenlijk hier had moeten plaatsen. Laatst in de garage in Den Haag waar ik ongeveer 10 T5's zag staan. Deze zijn aan de buitenzijde hetzelfde als die van Venture/Rotterdam, helaas de binnenzijde niet. Ze zijn uitgevoerd als personenvervoer, ofterwijl... er zitten 'banken' achterin (2 stuks) en zullen dus niet snel als noodhulp worden ingezet.
Dat is volgens mij de handhavingsvariant, die rijden bij ons in de regio bij de studententeams. Ze hebben wel de houten bak achterin met alle materialen dus ze zijn wel noodhulp uitgerust.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #425 Gepost op: 20 maart 2013, 22:13:33
Heb je daar een plaatje van? Sowieso zijn alle voertuigen in onze regio Noodhulp uitgerust, al betwijfel ik of in deze versie nog een houten bak past.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #426 Gepost op: 20 maart 2013, 22:22:15
Geen eigen foto's, maar wel van een forumlid:

Hierbij ook een paar foto's van de binnenzijde van de nieuwe VW T5 uit regio Drenthe.







Foto's zijn gemaakt door CopVR3.


Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Reactie #427 Gepost op: 21 maart 2013, 06:49:23
Dat is volgens mij de handhavingsvariant, die rijden bij ons in de regio bij de studententeams. Ze hebben wel de houten bak achterin met alle materialen dus ze zijn wel noodhulp uitgerust.

Bij ons is de handhavingsversie inderdaad een studentenbus. Wel met vrijwel alles uitgerust (muv full text matrix) maar inderdaad een bank extra achterin, geen houten vloer, geen tafeltje & geen lexaanschild tussen de achter/voorcabine.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #428 Gepost op: 21 maart 2013, 07:26:50
Het ''groene potje'' aan die houten bak achterin, is dat voor gebruikte blaaspijpjes? Zo ja, wie is de leverancier?
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #429 Gepost op: 21 maart 2013, 08:22:39
Ziet er netjes afgewerkt uit! Jullie hebben een goeie HobbyBob  ;)

Maar de kist is volgens mij niet te tillen. Die bakken bij ons in de Volvo's waren al niet door 1 persoon te tillen, laat staan dat hij 2x zo groot is. Ik gok op een kilo of 50 incl materiaal. Nou is dat in een VW transporter natuurlijk niet zo'n groot belang als bij een Volvo of Touran.

Twee vragen:
- waarom zit er tussen de voorstoelen ook nog een betonplex bak?
- waarom hebben ze op de kist de bekende politie stickers geplakt? Ziet er leuk uit maar zonder witte achtergrond volgens mij onjuist gebruikt (wellicht zelf een schending van de regels)
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens