Binnenzijde van politievoertuigen (inrichting)

Auteur Topic: Binnenzijde van politievoertuigen (inrichting)  (gelezen 176881 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #20 Gepost op: 27 april 2009, 20:01:20
hehehehe...

Venture, die VDO-daytons werken bij ons prima, helemaal met AVLS! Ik vind de MDT's van Amsterdam wel gaaf, lijkt me rete handig ipv alle info via de meldkamer op te vragen.


Nachtbroeder

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,399
Reactie #21 Gepost op: 28 april 2009, 11:04:58
Staan die tomtoms dan aan de meldkamer/mdt gekoppeld? Zodat je niet het adres zelf hoeft te typen...lijkt me nie echt handig namelijk ;)

En geldt hetzelfde voor die VDO-daytones?

Groeten Joost


GMX

  • Brigadier VP Den Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 127
Reactie #22 Gepost op: 28 april 2009, 11:08:00
Ik heb ook geen klagen over de VDO. Deze zijn in Haaglanden ook gekoppeld aan AVLS en ik hoef nooit een locatie zelf in te voeren. Ideaal en ik als bestuurder hoef alleen maar de VDO te volgen. ;)

In Haaglanden is hier mobipol ingebouwd. Hier kun je kentekens bevragen en persoontjes controleren. Het enige nadeel is dat het enorm traag is en ik dus alsnog via het bureaukanaal de kentekens en persoontjes bevraag....

Maar voor de rest heb ik geen klagen over de VDO.


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #23 Gepost op: 28 april 2009, 11:11:38
Ik heb ook geen klagen over de VDO. Deze zijn in Haaglanden ook gekoppeld aan AVLS en ik hoef nooit een locatie zelf in te voeren. Ideaal en ik als bestuurder hoef alleen maar de VDO te volgen.

In Haaglanden is hier mobipol ingebouwd. Hier kun je kentekens bevragen en persoontjes controleren. Het enige nadeel is dat het enorm traag is en ik dus alsnog via het bureaukanaal de kentekens en persoontjes bevraag....

Maar voor de rest heb ik geen klagen over de VDO.
T schijnt dat ze dat probleem ook hebben gehad in ASD echter dat probleem schijnt verholpen te zijn met mobipol... dus even kontakt leggen met hun ? Snelle verbinding moet mogelijk zijn...
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


Glenn2

  • Gast
Reactie #24 Gepost op: 28 april 2009, 12:21:14
Wat zijn die van ZaWa netjes ingebouwd, in vergelijking met de rest!


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #25 Gepost op: 28 april 2009, 18:57:16
Utrecht is ook ongeveer zo opgebouwd. Met enig verschil dat de VDO's in zijn gebouwd (dus inplaats van de radio)

Damn, mooie achterbak in Haaglanden en handige zooi ook. In utrecht geen BOEM achterin, ook geen betonschaar. Wel weer een AED.


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #26 Gepost op: 28 april 2009, 20:02:21
Hiero de foto's van de Golf IV in aanbouw, er ontbrak voor het scherm nog een bevestigingplaat.

En nog 1 foto van een transporter T4


Morgen ga ik weer mee dan probeer ik een foto van een Golf 5, en van een Transporter T5 te maken O0
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


Ron-Almere

  • Gast
Reactie #27 Gepost op: 28 april 2009, 20:25:52
Staan die tomtoms dan aan de meldkamer/mdt gekoppeld? Zodat je niet het adres zelf hoeft te typen...lijkt me nie echt handig namelijk ;)

Nee de Amsterdamse tomtoms staan niet gekoppeld, dus handmatig inkloppen.


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #28 Gepost op: 28 april 2009, 21:09:45
hey zie ik daar op de golf VI een nieuwe lichtbaak voor A-A?! Whelen Freedom zo te zien. Prima keus!


HGL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 660
Reactie #29 Gepost op: 28 april 2009, 21:14:18
Die inbouw van Za-Wa is inderdaad strak. Ook veilig als ik het zo zie. Geen uitstekende zaken aan de zijkant van middenconsole (carkit bijvoorbeeld), maar mooi strak weggezet.

Ook de achterkant van Haaglanden is mooi. Alleen zo'n kleine brandblusser is waardeloos..... snap niet dat ze geen grotere variant gebruiken. Ook mis ik pionnen oid.

Mis nog wel een beetje de binnenzijde van de auto's aan de achterkant (wel/geen scherm, extra hoezen over zittingen, andere opstelling zittingen in bussen). Hoop deze afbeeldingen ook hier te zien.