Binnenzijde van politievoertuigen (inrichting)

Auteur Topic: Binnenzijde van politievoertuigen (inrichting)  (gelezen 177255 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #80 Gepost op: 23 mei 2010, 03:36:21
Wat moet je in hemelsnaam met een radio in je dienstauto? Ik ben juist blij dat ze die dingen hier in de opvallende dienstwagens eruit gesloopt hebben. In de onopvallende wagens zitten ze nog wel.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #81 Gepost op: 23 mei 2010, 10:30:04
Wat moet je in hemelsnaam met een radio in je dienstauto? Ik ben juist blij dat ze die dingen hier in de opvallende dienstwagens eruit gesloopt hebben. In de onopvallende wagens zitten ze nog wel.

Ik ben na een uur of wat met een collega in de auto wel uitgepraat. Zéker wanneer je in de dunbevolkte gebieden werkt hoef je niet continu met je raam open te rijden om te ''luisteren'' (je komt overigens toch niet boven die diesel uit). Daarnaast vind ik het gewoon lekker, heb prive ook altijd radio aan.

Als extra'tje blijf je ook nog eens op de hoogte van het actuele nieuws.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,085
Reactie #82 Gepost op: 23 mei 2010, 12:19:26
Idioot eigenlijk. Er is (zéker in de Touran) ruimte zat om de apparatuur ''om'' de radio heen te bouwen. Ik zou hem toch echt niet willen missen eigenlijk  :-\

Ach ja, daarom hebben wij zo'n goedkoop Pioneer radiotje laten inbouwen! Werkt ook goed maar het staat iets minder luxe ;). Je bent inderdaad soms gewoon even uitgelult met je collega, zeker wanneer je al 3 dagen met elkaar op de auto zit op een wat rustiger landelijk gebied!
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


tcf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 882
Reactie #83 Gepost op: 24 mei 2010, 18:22:38
Even een andere vraag:

Zijn er regio's, buiten ZHZ en RR, die gebruik maken van mobipol/momo/imak of hoe het dan ook mag heten?
Oftewel de kenteken en personenbevragingscomputer in het voertuig..


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #84 Gepost op: 24 mei 2010, 19:48:31
Even een andere vraag:

Zijn er regio's, buiten ZHZ en RR, die gebruik maken van mobipol/momo/imak of hoe het dan ook mag heten?
Oftewel de kenteken en personenbevragingscomputer in het voertuig..
Amsterdam Amstelland maakt gebruik van Mobipol  ;)
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,085
Reactie #85 Gepost op: 24 mei 2010, 20:00:02
En het KLPD gebruikt het ook. Gelderland-midden is ermee bezig maar het schijnt niet te lukken want het is uitgesteld. Zal wel te maken hebben met het wiel opnieuw uitvinden etc... ::)
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #86 Gepost op: 24 mei 2010, 20:34:00
En het KLPD gebruikt het ook. Gelderland-midden is ermee bezig maar het schijnt niet te lukken want het is uitgesteld. Zal wel te maken hebben met het wiel opnieuw uitvinden etc... ::)

Aangezien mobipol vol storingen zit vind ik dat van dat wiel niet zo gek.
Spreek ik nu wel over A-A, weet niet hoe het in andere korpsen werkt...


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #87 Gepost op: 24 mei 2010, 20:41:02
Even een andere vraag:

Zijn er regio's, buiten ZHZ en RR, die gebruik maken van mobipol/momo/imak of hoe het dan ook mag heten?
Oftewel de kenteken en personenbevragingscomputer in het voertuig..

In Zaanstreek-Waterland en Noord Holland Noord komt er een proef.
In Kennemerland is deze proef alreeds begonnen op 2 voertuigen.

Werkt via het VDO-Dayton navigatiescherm, dmv ingebouwde computer met toetstenbord.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Jim1

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 448
Reactie #88 Gepost op: 24 mei 2010, 21:04:14
Aangezien mobipol vol storingen zit vind ik dat van dat wiel niet zo gek.
Spreek ik nu wel over A-A, weet niet hoe het in andere korpsen werkt...
Moah, dat vind ik de laatste tijd erg meevallen eigenlijk. Zeker in de Touran heb ik eigenlijk pas 2 keer storing gehad.


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #89 Gepost op: 24 mei 2010, 21:39:45
Moah, dat vind ik de laatste tijd erg meevallen eigenlijk. Zeker in de Touran heb ik eigenlijk pas 2 keer storing gehad.
Nou me vader zegt dan weer dat ie dagelijks vele auto's met storingen aan mobipol binnenkrijgt.
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.