Onderstaande foto van Sonic geeft ook een mooi beeld van de inrichting. Je houdt in ieder geval goed zicht naar achteren. Misschien dat ik verwend ben, maar ik vind het geen mooie oplossing.
De kast staat alsnog erg hoog, dus zicht naar achteren valt erg tegen. Het achterruit van de Touran zit vrij hoog, waardoor je zowiezo al weinig zicht hebt.
Daarnaast liggen de vesten erg los in de auto (ook zonder beschermhoes?) en liggen de kegels ook los ( en zijn te klein en zo te zien ook niet reflecterend).
Gevolg daarvan is dat je bij elke drempel vliegende lading krijgt
Qua inrichting vind ik het persoonlijk niet handig dat
alles in de lades zit. Gevolg is dat je er (toch nog) extra dingen voor gaat zetten, moet je alsnog eerst je auto ontruimen voor je bijvoorbeeld bij de AED kunt.
Hierbij een Kennemerlandse Touran, een van de meest opgeruimde en georganiseerde als ik het zo bekijk - boven in, oranje flitsers in kofferklep Op de kast: - Links flares met oplaadstation. - Verbandtrommel - (Schroef)Bezem - (Schroef) Schep-steel - rechts, kegels (met de punt naar beneden) Onder de kast: Tactische vesten. Links naast de kast: - Cool it spray. Rechts naast de kast: - AED - twee bouwhelmen (achter de kegels / tussen de AED en de kegels) - schep (voor op de steel ) In de kast: Ramenontdooispray, ijskrabber, doekjes, handschoenen, (iso) deken(s), mondkapjes, werkgereedschap, papieren, HONAC + toebehoren. Afzetlint, hesjes, PD set. etc. etc.