Binnenzijde van politievoertuigen (inrichting)

Auteur Topic: Binnenzijde van politievoertuigen (inrichting)  (gelezen 177289 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

nickflik

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #190 Gepost op: 31 oktober 2011, 09:55:20
idd.

zoals het noodhulpvoertuig hier op de foto's bedoel ik maar het is jammer genoeg, in belgie, sinds enkele jaren niet meer toegelaten van zitjes zijdelings te plaatsen in een voertuig. ze moeten dus volledig met de rijrichting mee, of volledig tegen de rijriichting in geplaatst zijn


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #191 Gepost op: 4 november 2011, 19:50:01
Ja dat klopt, iedereen heeft zo'n pas. Hoe het precies gaat dat is iets te hoge school voor mij :P.
Als ik het goed heb houd hij enkel bij waar de auto gestart word, en waar hij weer uitgaat en
hoeveel KM er dan is gereden. Heb een keer een uitdraai van gekregen (een boekwerk waar mulisch
jaloers op zou zijn  98uiye) en als je dat leest word je niet echt blij.

Wat gebeurd er in vredesnaam met die admi? Is er iemand die dat allemaal uitleest zodat men een overzicht heeft of de surveillance dekking wel goed is? (dat zou trouwens wel een goed idee zijn!) Het komt op mij over als de zoveelste paarse krokodil administratie. Net als dat wij met een pas moeten inloggen om te kunnen printen en kopieren.

En die carkit met routeplanner is zichtbelemmerend, en uueh dat mag niet.... >:(
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #192 Gepost op: 4 november 2011, 23:44:00
Wat gebeurd er in vredesnaam met die admi? Is er iemand die dat allemaal uitleest zodat men een overzicht heeft of de surveillance dekking wel goed is? (dat zou trouwens wel een goed idee zijn!) Het komt op mij over als de zoveelste paarse krokodil administratie. Net als dat wij met een pas moeten inloggen om te kunnen printen en kopieren.

En die carkit met routeplanner is zichtbelemmerend, en uueh dat mag niet.... >:(
Met die administratie word gekeken wie er gereden heeft met het voertuig (mocht er een klacht zijn geweest over het voertuig) en
kan eventueel gekeken worden of de bestuurder wel op de locatie is geweest waar hij moest zijn (er is nog wel eens wat foutief gebruikt
geweest van het dienstvoertuig)

Wat betreft die carkit en tomtom, ja daar heb je enigzins gelijk in. Echter moet ik zeggen dat ik er als bestuurder nog niet echt veel last
van heb gehad. Daarnaast plaats ik altijd de tomtom zo dat hij achter de carkit zit zodat je dus geen extra zicht vermindering is. Al wil
dat natuurlijk niks zeggen over waar de andere collega's hem plaatsen.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


nrkvbdnh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,153
  • nrk verbindingsdienst noord holland
Reactie #193 Gepost op: 5 november 2011, 22:44:26
En zoals beloofd de foto's van een van onze golfjes:


By customs01

Verschil tussen de golfjes is dat de TDI'tje van ons een kleine radio hebben die niet á fabriek er inzit.
De spreekknop is op deze foto niet te zien maar die zit bij de pook (deze wil ook nog wel eens van locatie
verwisselen)


By customs01

Voordeel van de golf is dat alles wat strakker zit waardoor bij scherpe bochten er minder heen en weer
vliegt  ;). Ook zijn onze golfjes uitgerust met EHBO kits (links), de brandblusser word gedeeltelijk bedekt door
de tas.
Enrique bijna goed, het is niet de tankpas maar de autopas die bijhoud wie de bestuurder is. En als hij er niet inzit
klinkt er inderdaad een zeer iritant geluidssignaal. En deze houd ook bij waar de auto is geweest (kan later uitgelezen
worden, niet direct) en heeft ook beveiliging ingebouwd als hij dit niet bij kan houden. Zo werkt een kartonnetje niet
en ook als je alufolie er overheen doet gaat hij ook piepen.

niet alleen de c2000 carkit maar ook de tom tom zit op een rot plek.Hebben ze wel eens daar bekeken hoeveel die dingen het zich belemmeren. Je krijg hier een behoorlijke dode hoek van
nederlandse rode kruis verbindingsdienst noord holland  AED bediennaar/matriaalbeheerder VBD-NW


Hammie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 642
  • Avatar by Sylvester
Reactie #194 Gepost op: 7 november 2011, 20:04:38
Een c2000 carkit? goeiuhdag he.....volgens mij zijn bestaat daar een apparaat voor.... de Mobilofoon. Dacht dat die dingen alleen op de oude ragbakken/oefenauto's van de academie zaten.  ;D
"Waakzaam en dienstbaar"  Uitspraken op dit forum zijn


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #195 Gepost op: 7 november 2011, 20:11:12
Een c2000 carkit? goeiuhdag he.....volgens mij zijn bestaat daar een apparaat voor.... de Mobilofoon. Dacht dat die dingen alleen op de oude ragbakken/oefenauto's van de academie zaten.  ;D

Volgens mij was het ook zo in Amsterdam dat er geen mobilofoon in het voertuig zat, maar een houder om je porto in te klikken. Weet niet of het nog zo is, daar kan langemotormuis meer over zeggen.


TDMdR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #196 Gepost op: 7 november 2011, 20:48:51
Kan ik ook wat over zeggen hoor  998765

In A-A is het inderdaad zo dat er een carkit in de auto''s is gezet voor de porto en er geen mobi ingebouwd is. Dit is wel weer aan het veranderen omdat het niet handig blijkt (waar van te voren voor gewaarschuwd was door, jawel, de werkvloer... >:D).


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #197 Gepost op: 7 november 2011, 21:00:07
Kan ik ook wat over zeggen hoor  998765

In A-A is het inderdaad zo dat er een carkit in de auto''s is gezet voor de porto en er geen mobi ingebouwd is. Dit is wel weer aan het veranderen omdat het niet handig blijkt (waar van te voren voor gewaarschuwd was door, jawel, de werkvloer... >:D).

Hehehe dat het ingevoerd werd had ik meteen al zoiets; voor hoe lang?.....


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #198 Gepost op: 7 november 2011, 21:28:40
Kan ik ook wat over zeggen hoor  998765

In A-A is het inderdaad zo dat er een carkit in de auto''s is gezet voor de porto en er geen mobi ingebouwd is. Dit is wel weer aan het veranderen omdat het niet handig blijkt (waar van te voren voor gewaarschuwd was door, jawel, de werkvloer... >:D).

De mobi's zijn alleen in de Tourans ingebouwd. De achterliggende gedachte hiervan is dat deze voor de noodhulp zijn ??? en de Golfjes en Transporters zijn voor de surveillance.

De oude Golfjes hebben nog wel een mobi.


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #199 Gepost op: 7 november 2011, 21:52:41
Een c2000 carkit? goeiuhdag he.....volgens mij zijn bestaat daar een apparaat voor.... de Mobilofoon. Dacht dat die dingen alleen op de oude ragbakken/oefenauto's van de academie zaten.  ;D
Ja volgens mij zou het ook handiger zijn om een mobilofoon te hebben, maar ja keuzes die
de baas maakt die zijn lastig te veranderen. Daarnaast hebben wij de auto's in lease dus ja
die moeten aan het eind van het contract ook weer verkocht kunnen worden.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v