Backdraft [brandweer-film]

Auteur Topic: Backdraft [brandweer-film]  (gelezen 4351 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Dutch_Police

• Gast
Reactie #10 Gepost op: 18 januari 2004, 13:01:56
Ja, het is schijnbaar moeilijk om een film op ons gebied te maken wat de waarheid benadert. ;)

Ja blijkbaar wel.

Qua tv-serie vind ik Third Watch dan nog enigszins geloofwaardig en kijk er dan met grote regelmaat naar.

Wat vinden jullie van deze serie ? Of hebben jullie een andere Favoriete serie/film  ???

Ik heb voor jullie reacties een onderwerp opgestart onder de naam: Favoriete serie of film van hulpverleners in de categorie Hulpverlening op TV.

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #11 Gepost op: 18 januari 2004, 13:33:30
Ja blijkbaar wel.

Qua tv-serie vind ik Third Watch dan nog enigszins geloofwaardig en kijk er dan met grote regelmaat naar.

Wat vinden jullie van deze serie ? Of hebben jullie een andere Favoriete serie/film  ???

Ik heb voor jullie reacties een onderwerp opgestart onder de naam: Favoriete serie of film van hulpverleners in de categorie Hulpverlening op TV.

tot mijn grote schande heb ik nog nooit naat Third watch gekeken,wordt wel eens tijd geloof ik :-[ :)

7194

• Senior gebruiker
Reactie #12 Gepost op: 18 januari 2004, 13:36:11
tot mijn grote schande heb ik nog nooit naat Third watch gekeken,wordt wel eens tijd geloof ik :-[ :)
:o :o :o :o :o Shame on you!!!! :o :o :o :o :o

Ohjah, ik zou trouwens maar opschieten want met nog 2 afleveringen te gaan is de reeks van dit jaar al afgelopen. Nu wachten op de nieuwe afleveringen.

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #13 Gepost op: 18 januari 2004, 13:40:41
:o :o :o :o :o Shame on you!!!! :o :o :o :o :o
het schaamrood staat op mijn kaken Ger@rd :-[ ;D ;D

Shave

• Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
Reactie #14 Gepost op: 18 januari 2004, 13:43:15
Third Watch vind ik persoonlijk ook niet zo'n succes.

In het verleden was er een serie of docu die heette Londens Burning over de Londense brandweer.

Op Discovery Channel heeft eens een docu gedraaid genaamd FIRE, waarin het leven van diverse engelse brandweermannen en vrouwen de revue passeerden alsmede een aantal verschillende kazernes ik dacht ook in en rond Londen.

firemanr

• Gast
Reactie #15 Gepost op: 20 januari 2004, 06:30:35
Third Watch vind ik persoonlijk ook niet zo'n succes.

In het verleden was er een serie of docu die heette Londens Burning over de Londense brandweer.

Op Discovery Channel heeft eens een docu gedraaid genaamd FIRE, waarin het leven van diverse engelse brandweermannen en vrouwen de revue passeerden alsmede een aantal verschillende kazernes ik dacht ook in en rond Londen.

Het zal wel komen, Jordi, omdat er verder niks is wat de realiteit benadert. Maar er zit iig een leuke verhaallijn in. ;)

9910001

• Senior gebruiker
Reactie #16 Gepost op: 20 januari 2004, 11:04:51
Zelf vond ik de fil leuk om te zien, en ook goed de onderlinge samenwerking weergeven. Dat de repressieve acties te betwisten zijn, is de sfeer rond een pleog wel aardig weer gegeven.

9910001
9910001