0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.
Ik werk niet in uniform. Verdiep me in veel uiteenlopende maatschappelijke problemen. Politie, brandweer en zorgsector horen daarbij. Ik heb daarbij aandacht voor praktijk en theorie. Ik wil op dit forum anoniem blijven, omdat ik dan vrijer ben om te brainstormen over nieuwe oplossingen voor allerlei problemen. Want bij brainstormen wil ik ook fouten kunnen maken en risico's nemen, zonder dat ik daar persoonlijk op wordt aangekeken. Ik probeer genuanceerd, duidelijk en respectvol te schrijven en nauw aan te sluiten bij de praktijk.
Wat is het voordeel van een richting aanduiding in de vorm van: hij is richting zuidoost gegaan, of hij is richting 180' gegaan?
Agent: "Ik heb zicht op de verdachte in het Kloosterpark. Hij kan mij niet zien. Hij heeft volgens een getuige gedreigd met een pistool. Verdachte zit in het zuiderpark, in de buurt van de Leyweg de noordoosthoek van het park . Hij zit verstopt in een paar struiken langs de vijver. Die struiken staan dertig meter ten zuidwesten richting escamplaan, gezien vanuit de fontein. Ik sta achter het herdenkingsmonument aan de zuiderparklaan. ten westen van de vijver ." Meldkamer: "We gaan het Kloosterpark met spoed afgrendelen, met vesten aan. Graag de 43 bij de kant Leyweg noordwestelijke ingang van het hek en de 12 bij de escamplaan westelijke ingang. Kunnen de collega's van de 22 zich opstellen op de Kloosterlaan? En de 53 langs de St. Jozefstraat? Ik ga proberen of er een AT of een hond beschikbaar is."