Beste Forumleden,
Ik heb een eigen site en maak voor een lokale omroep foto's. Van de lokale omroep heb ik een perskaart gekregen. ik was thuis en er kwam een melding binnen van een middel ongeval. ik ben daar dus heengegaan, onderweg heb ik mijn "brandweer fotograaf" voor voor de ruiten gedaan. ongeveer 3 kilometer voor het ongeval stond er een agent, die de weg afzette. ik liet daarop mijn perskaart zien, en van hem mocht ik er langs. 1 km voor het ongeval stond nog een agent, hierop liet ik weer mijn perskaart zien. Deze agent heeft mij direct staande gehouden, en mijn perskaart moest ik inleveren. er bleek namelijk iemand te zien met een valse perskaart in de omgeving. ik was dus mijn perskaart kwijt en kon naar huis zonder foto's. ik ben daaarop naar het politiebureau gegaan, ze hebben mijn perskaart nagetrokken en daar was niks mis mee, deze heb ik inmiddels ook weer terug. wel moest op het politiebereau komen voor een gesprek. het bordje brandweerfotograaf dat mocht namelijk weer niet volgens de agent! ze hebben foto's gemaakt van het bordje, en het word nu opgestuurd naar de officier van justitie. ik heb de agent verteld dat ik deze gewoon netjes op intenet heb gekocht! maar volgens de agent, doe je je dan voor als iemand van de brandweer terwijl je dat NIET bent!. wat vinden jullie?, mag je daadwerkelijk niet zo'n bordje voor de ruiten?