deze topic gaat een hele dome kant uit, peter hunt reageert alsof hij de enige is die weet hoe het zit, peter D reageert weer anders, kom op jongens ik geef niet aan dat alles slecht is, ik geef alleen weer wat ik hoor van de mensen die er mee werken.
ik schrijf hier bewust onder een nickname, zowel peter hunt als peter D en ook ierlandfan kennen mijn achtergrond, het heeft voor mij geen enkel nut om C2000 de grond in te boren, zoals ik al zij geef ik alleen weer wat ik hoor en niet wat ik denk, deze verhalen berusten niet op veronderstellingen, kennis uit boeken, of van horen fluisteren, ik geef alleen feiten en constateringen weer.
het is voor de bronnen niet verstandig als ik hun naam ga noemen, dit zou veel schade aan veel mensen kunnen berokkenen, als de reacties zo blijven zal ik mijn mond moeten gaan houden, zodat anderen en ikzelf niet beschadigd raken.
mijn bijdrage is enkel bedoeld om een open en vooral eerlijke discussie op gang te houden, waar we mogelijk allen wat mee kunnen, maar heb nou niet de illusie dat iemand die werkelijk enige invloed op het proces heeft hier zullen lezen, reageren of er ook maar iets aan zullen doen, de toekomst zal het nog steeds moeten leren.
wat een ieder ook beweerd er is indertijd een keuze gemaakt en op de momenten dat go,no go gegeven moest worden, er willens en wetens ondanks dat toen de adviezen absoluut negatief waren, de zaak er door gedrukt is, wel of geen goed systeem deed er niets toe,troost je het merendeel van de politiek is totaal niet geintresseerd, dat heeft een ieder toch zo langzamerhand toch wel door hoop ik.