C2000

Auteur Topic: C2000  (gelezen 28668 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Mario H.

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 223
  • Communicatie is de sleutel tot contact.
Reactie #70 Gepost op: 14 juni 2004, 22:11:45
Jullie regio heeft piepers uitgezet en onze vrienden van de ITO/ISC hebben P2000 uitgezet geloof ik. Alleen de zenders van de operationele regio's Limburg-Zuid en Amsterdam zijn nog aktief. Er worden nog steeds testberichten verzonden ten behoeve van verschillende regio's, maar die zullen de betreffende pagers nooit bereiken...

Erg handig  ???

Groeten, Peter.

inderdaad ik heb de test van 20:00uur van de BRUL gemist....
Leuk na een weekje testen, ben benieuwd welk korps ze deze week in de regio heeft.

/\/\ario


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #71 Gepost op: 14 juni 2004, 22:16:54
Alleen de zenders van de operationele regio's Limburg-Zuid en Amsterdam zijn nog aktief.

Nu hebben ze weer wat aan gezet, hetzij gedeeltelijk...

Groeten, Peter.


zwaailampmaker

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 976
  • R & D- OGS
Reactie #72 Gepost op: 20 juni 2004, 16:01:31
hier even een fototje van een van de ''uitgezette'' piepers, alarmgeluid vindt ik wel erg zacht (in hardste stand)
Nemo me impune lacessit


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #73 Gepost op: 20 juni 2004, 16:55:32
hier even een fototje van een van de ''uitgezette'' piepers

Ah dat is de Infostream als ik dat zo zie. Beetje tevreden over die dingen? Of is dat nog lastig te zeggen na zo'n korte tijd (los van het geluid)

Groeten, Peter.


zwaailampmaker

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 976
  • R & D- OGS
Reactie #74 Gepost op: 20 juni 2004, 21:23:07
wat heet tevreden, gisteren geen enkele test ontvangen, terwijl ze wel zijn verstuurd, vandaag alleen degene ontvangen die in beeld staat, terwijl er weer meerdere zijn uitgezonden (code 0005001) ik heb het idee dat de zender hier uitstaat, we wonen ongeveer 2km van de mast af, op mijn scanner met antenne in de mast hoor ik wel signaal, maar met ruis.
bovendien is de tekst niet goed aan gekomen zoals je al leest, een reden temeer om aan te nemen dat de zender hier uitstaat.

de infostream is pas sinds vrijdagavond hier in huis (hij rouleerd binnen het korps)

we kunnen er dus eigenlijk nog niets over zeggen, uiterlijk ziet hij er kwetsbaar uit, zwakke behuizing, geeft wel veel info, de signaalsterkte geeft hij ook minimaal aan, dus waarschijnlijk geen ontvangst.

hij wordt gepresenteerd als weggooi piepers, dus geen reparatie.

we gebruiken nu nog veel quatro's worden inmiddels slechter(ontvangst wordt te slecht) maar zijn erg robuust, daar naast gebruiken we een aantal quatrino's
daar breken de clips gauw vanaf (bij de quatro inwendig verstevigd met een metaal plaatje), als we nu naar de infostream kijken is het zwak plastic, relatief grote pager dus in vraag gelijk wel een serie extra houders aan, want die zullen wel veel sneuvelen.

technisch zullen we hem de komende weken aan de tand voelen, mits we ontvang signaal hebben
Nemo me impune lacessit


Pager

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 26
Reactie #75 Gepost op: 20 juni 2004, 21:46:33
ik heb het idee dat de zender hier uitstaat

Klopt. Vrijdagavond is een groot deel van het P2000 netwerk uigeschakeld. Later is een gedeelte weer ingeschakeld. Voorheen ontving ik op mijn pager zoder problemen berichten ( zaanstad ). Sinds vrijdagavond komt nog maar een enkel bericht binnen en dat is nog verminkt ook. Ook merk ik dat het singaal duidelijk zwakker is op  een handscanner. Ik vermoed dat het morgen weer beter gaat.

Groeten, André


Kevke

  • Gast
Reactie #76 Gepost op: 20 juni 2004, 23:29:14
Zit er toevallig wat info bij de pager zoals een handleiding of iets dergelijks, en zoja is er een mogelijkheid deze in te scannen :)

Tweede vraag, is dit de Infostream met oplader of nog met losse batterij?

Greetzzz,
Kev.


zwaailampmaker

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 976
  • R & D- OGS
Reactie #77 Gepost op: 20 juni 2004, 23:54:41
de info die er bij is vindt je op de volgende pagina

http://www.infostream.com.au

dit is de batterij uitvoering, hoe lang die mee gaat hebben we geen idee, we zijn zaterdag begonnen met een duracell plus, dus even afwachten.
Nemo me impune lacessit


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #78 Gepost op: 21 juni 2004, 02:14:58
de info die er bij is vindt je op de volgende pagina

http://www.infostream.com.au

dit is de batterij uitvoering, hoe lang die mee gaat hebben we geen idee, we zijn zaterdag begonnen met een duracell plus, dus even afwachten.
MM Duralcell.ik begin nu toch wel een beetje Legogeveoel te krijgen :'(


Tazzie

  • Gast
Reactie #79 Gepost op: 21 juni 2004, 22:42:24
mijn collega heeft hem momenteel en die had het er over dat zijn batterij na een dag leeg was.
enne... de infostream met oplader??, is die erdan ??
ik liet me vandaag juist vertellen dat ze die nog moeten ontwikkelen, dat er dus alleen momenteel de batterij versie is.

en voor de duidelijkheid, hij wordt dus momenteel ook getest in de regio groningen