wat heet tevreden, gisteren geen enkele test ontvangen, terwijl ze wel zijn verstuurd, vandaag alleen degene ontvangen die in beeld staat, terwijl er weer meerdere zijn uitgezonden (code 0005001) ik heb het idee dat de zender hier uitstaat, we wonen ongeveer 2km van de mast af, op mijn scanner met antenne in de mast hoor ik wel signaal, maar met ruis.
bovendien is de tekst niet goed aan gekomen zoals je al leest, een reden temeer om aan te nemen dat de zender hier uitstaat.
de infostream is pas sinds vrijdagavond hier in huis (hij rouleerd binnen het korps)
we kunnen er dus eigenlijk nog niets over zeggen, uiterlijk ziet hij er kwetsbaar uit, zwakke behuizing, geeft wel veel info, de signaalsterkte geeft hij ook minimaal aan, dus waarschijnlijk geen ontvangst.
hij wordt gepresenteerd als weggooi piepers, dus geen reparatie.
we gebruiken nu nog veel quatro's worden inmiddels slechter(ontvangst wordt te slecht) maar zijn erg robuust, daar naast gebruiken we een aantal quatrino's
daar breken de clips gauw vanaf (bij de quatro inwendig verstevigd met een metaal plaatje), als we nu naar de infostream kijken is het zwak plastic, relatief grote pager dus in vraag gelijk wel een serie extra houders aan, want die zullen wel veel sneuvelen.
technisch zullen we hem de komende weken aan de tand voelen, mits we ontvang signaal hebben