Tuurlijk, maar laat hem dan een meter verder rollen. Nu kon er zowel aan de achterkant als de zijkant geen rolstoel of kinderwagen langs. Die mensen dwing je dan wél de straat op met alle gevolgen van dien.
Ik vind wel dat je als 24 jarige erg begaan bent met het lot van de medemens.... Waren alle burgers in Nederland maar zo…
Ik vraag me alleen af, als daar een brandweer, ambulance of ANWB voertuig had gestaan of jij of een collega van 112brabant er dan ook een foto van gemaakt had ??!!
Opmerking van Ronald (FiremanR red.) is meer dan terecht. Wij zijn inderdaad maar mensen, echter verblijven wij tijdens dienst in een glazen kooi.
Er zullen altijd BURGERS zijn welke het niet eens zijn met ons optreden... etc. Echter veranderd vaak de kijk op ons werk als zij een dienst met de politie hebben meegedraaid.
Vaak gehoord: "Oh ik wist helemaal niet dat jullie dat allemaal deden, ik dacht dat jullie alleen maar bonnen schreven."
Vraagje 112brabant.nl Weet je ook waarom de dienstauto van de collega's uit Amersfoort (Suggereer ik omdat bij je foto amersfoort vermeld stond) op het trottoir geparkeerd stond ??
(Kritiek onderbouwen)
Zoals Gerard (Ger@rd red.) ook al vermelde; Dat je met enige spoed geen parkeerplaats gaat opzoeken...
Het is heel gemakkelijk om kritiek te leveren op iemand of een organisatie (Politie). Het is echter heel belangrijk om deze te onderbouwen... En je derhalve altijd af te vragen... ehm waarom zou men dat doen.
Je gaar er vanzelfsprekend al vanuit dat de collega's om 17.30 uur, naar hun bureau rijden om te gaan eten of dat hun dienst erop zat... Maar was dat ook zo ?
En je weet (uit ervaring) als je kritiek levert op iemand van de politie dan heb je het over de gehele politie.
Dat zullen de leden van de brandweer, ambulance, Rode Kruis, Kmar etc etc. net zo "voelen."
En je zult hoop ik wel kunnen bedenken dat wij het (bijna) nooit eens zullen worden. Maar dat geeft niets.
Anders was dit forum nooit ontstaan en aardig leeg gebleven