Grote vechtpartij bevrijdingsfestival, waarschuwingsschoten gelost door politie - Rotterdam 5-5-2009

Auteur Topic: Grote vechtpartij bevrijdingsfestival, waarschuwingsschoten gelost door politie - Rotterdam 5-5-2009  (gelezen 7793 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
ik lees net dat dit allemaal bij het dagelijks werk hoort van een politie agent... dus waarom zou je ze vervolgen.... geeft alleen maar een hoop druk op de het al zo drukke justitiele apparaat....

KUT ZOOI !
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
ik lees net dat dit allemaal bij het dagelijks werk hoort van een politie agent... dus waarom zou je ze vervolgen.... geeft alleen maar een hoop druk op de het al zo drukke justitiele apparaat....

KUT ZOOI !

Ik kan je reactie totaal begrijpen. Sterker, op de een of andere manier leef ik met je mee. En met alle dienders die af en toe gefrustreerd raken door de cultuur die is ontstaan, op tal van gebieden en dan met name binnen jullie organisatie zelf (al dan niet door toedoen op Haags niveau ;) ). En toch lijkt het mij nog steeds een prachtig beroep, echter, te veel dingen stonden en staan mij tegen diezelfde weg in te slaan. En hoe meer ik van dit soort berichten lees... :-X

Maar kop op, het zal echt een keer veranderen of totaal omslaan. Het zal eerst nog veel verder uit de klauwen moeten lopen, maar het zal een keer veranderen.  ;)


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
tja excuus, was even mijn eerste reaktie, mijn tweede is dat ik maar weer een brief naar mijn bond ga sturen dat ik er vanuit ga dat er iets mee gedaan wordt... op deze manier is de politie vogelvrij, aangezien het allemaal maar straks bij het vak hoort...en dat is gewoon een slechte zaak, prima als er beroeprisico is, maar dan zullen ze daarvoor bloeden ook...(in geldelijk opzicht dus)
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....