Agent maant GS

Auteur Topic: Agent maant GS  (gelezen 5850 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Ron-Almere

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 12 mei 2009, 20:00:28
En vandaag stond Amsterdam-Amstelland weer op GS. En als ik het verhaal lees van GS dan was deze diender niet handig bezig..... Maarja wat is de waarheid.


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #11 Gepost op: 12 mei 2009, 20:18:13
En vandaag stond Amsterdam-Amstelland weer op GS. En als ik het verhaal lees van GS dan was deze diender niet handig bezig..... Maarja wat is de waarheid.

Heb het betreffende artikel ook ff gelezen... Niet netjes..maar inderdaad, to be continiued, denk ik.. ::)


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #12 Gepost op: 12 mei 2009, 21:27:07
Mwah, denk het niet. Persvoorlichting gaat op dit soort onbewijsbare dingen niet in en zeker niet op dit soort dingen van geenstijl...
Of bedoel je een inside-continue?  ::)


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #13 Gepost op: 12 mei 2009, 21:28:16
Tegenwoordig is het heel stoer om foto's van agenten maken die overtredingen maken, ben je echt heel stoer...not.


Ron-Almere

  • Gast
Reactie #14 Gepost op: 12 mei 2009, 21:40:37
Tegenwoordig is het heel stoer om foto's van agenten maken die overtredingen maken, ben je echt heel stoer...not.

Wat doen die busjes langs de snelwegen en de flitspalen dan ? Juist overtredingen van burgers op de foto zetten ;)


Ron-Almere

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 12 mei 2009, 21:42:00
Mwah, denk het niet. Persvoorlichting gaat op dit soort onbewijsbare dingen niet in en zeker niet op dit soort dingen van geenstijl...
Of bedoel je een inside-continue?  ::)

Nou Max ik denk dat hij toch even een gesprekje heeft bij de wijkteamchef.


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #16 Gepost op: 12 mei 2009, 22:06:53
Wat doen die busjes langs de snelwegen en de flitspalen dan ? Juist overtredingen van burgers op de foto zetten ;)

Heb je gelijk in.


zomervlinder

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 146
  • niet elke verandering is een verbetering.
Reactie #17 Gepost op: 12 mei 2009, 22:48:37
grinnik om het filmpje moest ik stiekem een beetje lachen

Link: http://www.dumpert.nl/mediabase/498501/b0228bfe/reconstructie.html


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #18 Gepost op: 12 mei 2009, 22:49:31
Mwah, denk het niet. Persvoorlichting gaat op dit soort onbewijsbare dingen niet in en zeker niet op dit soort dingen van geenstijl...
Of bedoel je een inside-continue?  ::)

Achter de schermen, denk ik. En wat Ron al zegt. Want reken maar dat de dienstrapportages erop worden nageslagen; wie, wat waar, tijdstip...aha, Pietje had dienst en reed op dat voertuig.. ::) Pietje, vertel, wat is daar voorgevallen?  ::)

En inderdaad; voorbeeldfunctie blablabla. Ik moet mij ook gedragen in uniform, je loopt nou eenmaal in de kijker en men maakt foto's van je.

En v.w.b. GS: je kan zeggen van die site wat je wil, maar als men een HOAX in elkaar draait, dan wordt dat vrij snel duidelijk en gaat dat met veel humor. Daarnaast hebben zij veel ''primeurs''...Ongeacht het niveau waar ze ''roeren'', de put gaat open.


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #19 Gepost op: 12 mei 2009, 22:55:12
Tegenwoordig is het heel stoer om foto's van agenten maken die overtredingen maken, ben je echt heel stoer...not.

Overal zitten rotte appels, ook bij de politie. Welkom in de grote mensen-wereld  ;)

*sacastisch bedoelt*  ;D