GRIP 2 Grote brand garage - Venlo 07-05-2009

Auteur Topic: GRIP 2 Grote brand garage - Venlo 07-05-2009  (gelezen 2479 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

peebee

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 986
Reactie #10 Gepost op: 7 mei 2009, 13:21:41
Wat versta je onder "exact"? Jij hebt het 1 op 1 overgenomen van een website die een script heeft draaien waarbij de berichten worden gescand op vooraf opgegeven strings om bijvoorbeeld adressen eruit te kunnen filteren. Blijkbaar liet de BR (van BRand) triggeren op Berkel en Rodenrijs.

Tsja, daar heb ik zelf nou nooit last van op mijn eigen systeem. Een aanrader ;)


Dat lijkt me heel erg sterk. Deze post zou dan volgens die monitor de drukste kazerne van Nederland zijn :) Gewoon een kopieer of generatie foutje meer niet. Toevallig triggered het mij, maar no sweat. Ik zie wel meer verstoringen op de diverse monitoren. Eigenlijk de discussie niet waard, Ik zou, zoals onze gewaardeerde moderators als tijd mededelen. zeggen lekker back to the topic ;)

Een brand in een garage, asbest en een hennepplantage. Is de plantage ontdekt tijdens het incident of de oorzaak? En wat doet de medeldeling zorginstelling daar?
If it's idiot proof, they invent a better idiot. PEBKAC - Problem exists between keyboard and chair alles is een raadsel maar ik weet nog niet in wat