Tentenkamp tegen C2000 zendmast - Rotterdam 25-4-2009

Auteur Topic: Tentenkamp tegen C2000 zendmast - Rotterdam 25-4-2009  (gelezen 17059 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

Menneke86

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 401
Reactie #40 Gepost op: 9 juni 2009, 22:15:36
bedoel je zendmasten, steunzenders etc etc ? Volgens mij is die er wel echter niet openbaar... je kunt eens mensen op ideeen brengen

http://www.c2000masten.nl/  ;)




grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #42 Gepost op: 9 juni 2009, 22:21:15
bedoel je zendmasten, steunzenders etc etc ? Volgens mij is die er wel echter niet openbaar... je kunt eens mensen op ideeen brengen

whaahahah typisch nederlands lol... sorry... maar logisch en gezond boeren verstand... ach... laat ook maar hahahah geweldig... ik moest iig om mezelf lachen... ook wel een leuk.. ;D
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #43 Gepost op: 9 juni 2009, 22:32:04
dan maar onder het kopje....

verbaas u niet, verwonder u slechts...
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


Advies

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 312
Reactie #44 Gepost op: 10 juni 2009, 01:01:44
Citaat
O, nee... die blijven altijd natuurlijk buiten staan dus die hebben wel dekking...  

Onjuiste, denigrerende en of kwetsende opmerking maar goed moderators mogen dat


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #45 Gepost op: 10 juni 2009, 09:36:21
Goeie genade advies.... zuurpruimpje... ik weet niet met welk been je uit bed bent gekomen... maar het was kennelijk het verkeerde... Zelfs ik, de meeste grote lomperd van hier lees dat nu juist dat berichtje druipt van de sarcasme...

Als je het niet op een van de mods hebt raad ik je aan het met diegene uit te praten in plaats van steeds dit soort berichten te plaatsen... pffffff :o
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


Advies

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 312
Reactie #46 Gepost op: 10 juni 2009, 11:43:28
Goeie genade advies.... zuurpruimpje... ik weet niet met welk been je uit bed bent gekomen... maar het was kennelijk het verkeerde... Zelfs ik, de meeste grote lomperd van hier lees dat nu juist dat berichtje druipt van de sarcasme...

Als je het niet op een van de mods hebt raad ik je aan het met diegene uit te praten in plaats van steeds dit soort berichten te plaatsen... pffffff :o

Fijn dat u zich zelf kwalificeert ik neem uw bericht dan ook graag voor kennisgeving aan maar herken mij niet daarin. Overigens zijn u en moderators opmerking nu wat verstaan wordt onder vriendelijk en of gezellig te plaatsen.


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #47 Gepost op: 10 juni 2009, 12:55:33
Fijn dat u zich zelf kwalificeert ik neem uw bericht dan ook graag voor kennisgeving aan maar herken mij niet daarin. Overigens zijn u en moderators opmerking nu wat verstaan wordt onder vriendelijk en of gezellig te plaatsen.

Ik kan mijzelf uitstekend kwalificeren... stukje zelfkennis is nooit weg, ik weet gerust dat ik lomp uit de hoek kan komen echter...... een discussie hoeft niet altijd vriendelijk of gezellig te zijn, maar mag soms best op het scherpst van de snede worden gevoerd. Echter dingen die met sarcasme worden gezegd hoeven dan niet minder vriendelijk, denigrerend of iets dergelijks te zijn... ze zijn sarcastisch en dus nooit in die context bedoeld... t gaat er om dat er hier op het forum (correct me if im wrong) met respect naar elkaar toe gereageerd wordt. Dat daarbij mensen getriggerd worden door bepaalde opmerkingen die misschien op de grens zijn... tja dat gebeurd... maar om dat continu af te geven op de mods, daar word ik een beetje moe van, vandaar dat dit mijn laatste reaktie jegens u is. Ik hoop dat u uw onmin met een mod bijpraat want ik vind het storend... wat u daar mee doet... tja... wederom het gebeuren met de bips en oxideren....

Gegroet...
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


Ron-Almere

  • Gast
Reactie #48 Gepost op: 10 juni 2009, 21:05:50
Grizz nu niet gelijk met de eer gaan strijken, want als er hier een lomp is dan ben ik dat toch wel(zelfreflexie ;D)

Maar waar ik toch echt om moet lachen is wel het feit dat men begint te jammeren over het "gezondheids"verhaal.
Jaren lang hebben er op HB's, AC's,CPA's en nog andere lokatie's VHF en UHF zenders gestaan en nog nooit heb je iemand horen klagen over die masten. Nu word er een C-2 mast neergezet en het is bal. Hebben die "type's" er wel eens bijstil gestaan dat C-2 zogoed als in het zelfde bandje ligt als de vroegere uhf zenders? Nee daar gaan onze groene "vrienden"even aanvoorbij.


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #49 Gepost op: 10 juni 2009, 21:09:29
Grizz nu niet gelijk met de eer gaan strijken, want als er hier een lomp is dan ben ik dat toch wel(zelfreflexie ;D)

Maar waar ik toch echt om moet lachen is wel het feit dat men begint te jammeren over het "gezondheids"verhaal.
Jaren lang hebben er op HB's, AC's,CPA's en nog andere lokatie's VHF en UHF zenders gestaan en nog nooit heb je iemand horen klagen over die masten. Nu word er een C-2 mast neergezet en het is bal. Hebben die "type's" er wel eens bijstil gestaan dat C-2 zogoed als in het zelfde bandje ligt als de vroegere uhf zenders? Nee daar gaan onze groene "vrienden"even aanvoorbij.

maar ik ben ook wel (af en toe ) van de diplomatie.

We zijn gewoon allebei lomp... ;)
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....