Waarom wantrouwen? (zo komt het op mij over, corrigeer mij als ik het verkeerd zie)
Dat is een eigen gevoel wat je er aan geeft, je zou het ook eens kunnen omdraaien
Er is toch niets mis mee dat je iemand nog eens extra achter de hand heb om mee te overleggen? (lijkt me in sommige situatie's best prettig)
het rapid responden moet je zien als ipv op de motor er een auto als eerste t.p. is
en coachen, leermomenten creëren, een stukje bijdrage aan de kwaliteit van zorg?
Het is perfect als een dienst het allemaal zo geregeld heeft dat er steeds iemand is die een kwaliteits controle op een rit formulier geeft
(niet gelijk als negatief ervaren, maar positieve feedback)
De ene dienst is de andere niet en dat is in ziekenhuizen dito. Er zijn altijd punten waarin we kunnen verbeteren
Er wordt heel sceptisch tegen een NP-er aan gekeken, (herken dit ook op eigen seh) maar misschien om met elkaar eens een andere bril op te zetten
dat het een ander doel heeft dan wat gedacht wordt..............met elkaar nog betere zorg geven aan de patiënt
en de meerwaarde ervan te zien.
Ja...wie controleert de controleur.........dat is een kip/ ei situatie
er is denk ik geen über macht die toeziet op alle inspectie's van volksgezondheid
maar iedere bijdrage in verbetering in kwalietiet van zorg is toch welkom?