Dinges,
Mag ik uit deze opmerking opmaken dat je een gooi doet naar de "nonsense award opmerking" van het jaar?
Expert.
Jij wel, expert!
En kom of met argumenten, of ga naar het kippenhok!
Als je het hele topic leest, zul je zien dat die opmerking slaat op een uiterst uitzichtloze situatie; geen hulp. Als het wel eens een aantal weken zou kunnen gaan duren alvorens je gevonden wordt (dat weet je niet) wat dan? Kom dan met andere oplossingen.
Je hebt te maken met een grote wond, blijft bloeden, die moet dicht. Je hebt zo'n hechtsetje bij je.... Als je terugbladert zie je dat de voorkeur bij ontsmetter en drukverband ligt. Dus kom op, licht je opmerking eens toe.
Ook ben ik bekend met het feit dat je een grote wond tot een uur of 6 na ontstaan, dient te hechten, anders moeten de oude wondrandjes wegggesneden worden. Ik kan er naast zitten, maar jij bent de Expert, blijkbaar. Toe, verklaar u nader, en maak me tevens wat wijzer. Zoals je weet is het niet mijn vakgebied, misschien wel de jouwe? Dan zie ik je tips, aanwijzingen en correcties graag tegemoet! Oftewel, misschien kunnen we nog wat van elkaar leren, op dit forum, i.p.v. niet-onderbouwde opmerkingen rondslingeren!