Ter Horst wil bezuinigen op politie

Auteur Topic: Ter Horst wil bezuinigen op politie  (gelezen 40936 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

YNPD

  • Agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 393
Reactie #230 Gepost op: 26 juli 2010, 22:10:06
Inderdaad, zelfs bij de middelgrote korpsen mensen die de voertuigen schoonmaken ... Belachelijk in mijn optiek ...
Grondige schoonmaakbeurten ... Oké, maar zelfs het sopje en de spuit zijn ''voorbehouden'' aan de autowasser  :-X
Oh bij ons loopt er iemand van de sociale werkplaats rondt die 2 x per week de voertuigen schoonspuit. Goedkoop en wij staan er netjes bij!


YNPD

  • Agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 393
Reactie #231 Gepost op: 26 juli 2010, 22:11:21
Goed als je dan mee mag werken aan een nieuw syteem voor politie nl. Je geeft dingen aan die niet goed zijn en vervolgens wordt er niks mee gedaan. De helft van de economische van het arbeids tijden besluit en het werken zonder vervoers verguning staan er niet meer in. Straatnamen staan niet meer in bvh en als je dan belt voor een oplossing wordt je door die amateur club van het kasje na de muur gestuurd. Raar dat ik dan roep waar gaat het geld heen en zo heb ik nog meer van die voorbeelden. Mensen die worden ingehuurd voor het schoonmaken van voertuigen terwijl zij dit zelf ook zouden kunnen doen.


Ja ik vind het nog steeds leuk werk.
Heb je het over het huidige BVH? In maatschappelijke klasses ben ik niet zo thuis, maar in onze regio staan alle straatnamen er in hoor....


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #232 Gepost op: 26 juli 2010, 22:15:35
maar in onze regio staan alle straatnamen er in hoor....

Probeer eens een willekeurige snelweg in te voeren, Rijksweg A *, soort weg Snelweg, huisnummer = hectometerpaaltje  998765
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


YNPD

  • Agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 393
Reactie #233 Gepost op: 26 juli 2010, 22:17:41
Probeer eens een willekeurige snelweg in te voeren, Rijksweg A *, soort weg Snelweg, huisnummer = hectometerpaaltje  998765
Standaardinstellingen en daar moest je dan iets wijzigen... dan krijg je wel alle snelwegen. Schijnt. Ik heb nog geen incidenten op de snelweg gehad ;)


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #234 Gepost op: 26 juli 2010, 23:07:43
Oh bij ons loopt er iemand van de sociale werkplaats rondt die 2 x per week de voertuigen schoonspuit. Goedkoop en wij staan er netjes bij!

Die is laatst bij ons ontslagen. Ergens in de hogere legerleiding is bedacht dat het goedkoper was om 2x per week een extern bedrijf te laten komen die per auto een bedrag vraagt dan iemand die elke maand 40 euro vergoeding kreeg... Het enige verschil is dat het bedrijf nu op 3 bureau's de auto's mag wassen ipv 2. Is per auto namelijk wel een paar cent goedkoper!

Net zoals dat men met de garage met 2 (!!) man komt voortijden voor een kapot lampje! Dat mogen we ook niet meer zelf doen..
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


YNPD

  • Agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 393
Reactie #235 Gepost op: 26 juli 2010, 23:22:08
Die is laatst bij ons ontslagen. Ergens in de hogere legerleiding is bedacht dat het goedkoper was om 2x per week een extern bedrijf te laten komen die per auto een bedrag vraagt dan iemand die elke maand 40 euro vergoeding kreeg... Het enige verschil is dat het bedrijf nu op 3 bureau's de auto's mag wassen ipv 2. Is per auto namelijk wel een paar cent goedkoper!
Ik vraag me af of dat echt goedkoper is. Die sociale werker bij ons drinkt wel veel koffie, dat hoef je een een extern bedrijf natuurlijk niet te schenken! O0
Citaat
Net zoals dat men met de garage met 2 (!!) man komt voortijden voor een kapot lampje! Dat mogen we ook niet meer zelf doen..

Geloof me, bij sommige collega's is het inderdaad goedkoper om dan de garage met 2 man te laten voorrijden  ^-^


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #236 Gepost op: 26 juli 2010, 23:36:57
Net zoals dat men met de garage met 2 (!!) man komt voortijden voor een kapot lampje! Dat mogen we ook niet meer zelf doen..

Ik heb wel eens iemand horen zeggen dat bezuinigen geld kost ....

Overigens is het met het garagepersoneel wél in regio's iets anders geregeld, zéker bij de Touran zijn er door foutief ''prikken'' al meerdere unit's gesneuveld, gevolg was dat een lampje van een tientje nu ruim 180 euro kostte. Daarnaast zit je met het feit dat sommige regio's het onderhoud ''in huren''.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #237 Gepost op: 27 juli 2010, 00:56:32
ach ja jongens en meisjes.... zolang het op papier maar klopt.... we nemen maatregelen die op papier goedkoper zijn..... dus is mijn hogerop tevreden....


Maar ondertussen werkt het voor geen meter.... en wordt het logge apparaat nog logger....

BVH is op zich zo slecht nog niet.... behalve dat je diverse gegevens herhaaldelijk moet invoeren en er geen directe logica inzit..... 8)
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #238 Gepost op: 27 juli 2010, 11:22:39
Ik vraag me af of dat echt goedkoper is. Die sociale werker bij ons drinkt wel veel koffie, dat hoef je een een extern bedrijf natuurlijk niet te schenken!

Natuurlijk is dat niet goedkoper. Een bedrijf vraagt bv 10 euro per auto per keer. Dat keer 10 auto's en dat 8 keer per maand. Zet dat tegenover iemand die 40 euro krijgt, sociaal enorm ontwikkeld is door het werk bij ons en dat beetje koffie..

En misschien hebben jullie gelijk met het lampjes prikken maar waarom twee man? Waarom niet even zelf mogen langsrijden? Ze zijn hoogstens 5 min bezig dus je hebt een paar minuten een auto minder..
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #239 Gepost op: 27 juli 2010, 11:28:36
Zit het onderhoud van de auto dan niet in de lease...  ::) ??? :)