Ja vriend, en dan straks huilie huilie doen bij de overheid als blijkt dat je spaargeld weg is en je opgebouwde pensioen nog maar de helft waard is.....Wel even realistisch blijven he.
Dieptriest deze bezuinigingen maar dat zat er aan te komen. Waterschappen en provincies lijkt me inderdaad een goed beginpunt, wat ze daar allemaal doen, geen idee. Politie interen op z'n reserves....hmm dat gaat leuke situaties opleveren: korpsen gaan hypotheken nemen op hun eigen gebouwen....of politiebureaus verhuizen van A naar B/C lokaties. EMS wordt de nieuwe standaard, helft nieuwe aspiranten aannemen icm de vergrijzing = effectieve krimp van het aantal FTE's.
Hm.. ok dan
Vriend Je spaarcenten raak je , als kabinet t wil, toch wel kwijt
We hebben al een 2 tal levensloop regelingen gehad, waarna de Kabinet op een of andere manier, t ons weer allemaal afpakte.. we doen dit dus niet weer he
Niks is zeker hier, in dit landje.. En aangezien de Bank direkteuren zichzelf erg goed vinden en elkaar een zichzelf een aso hoog cijfer toekennen, vind ik het idee van Ijs Duivel alleen maar slim.
Het word misschien eens tijd dat Het Bankwezen eens
HuilieHuilie gaan doen ( om in jouw termen te blijven ) .
ipv de Politie korpsen inkrimpen
Ik denk dat er bij t bankwezen/ direkties meer dan genoeg valt te plukken