Bij ons varieert het nogal. Regelmatig is zomers een badplaats als Zandvoort gewoon niet te bereiken. De huidige infrastructuur naar de badplaats zijn twee wegen, waarvan 1 midden in het dorp uitkomt en de andere op een doorgaande parkeerplaats, alwaar een ieder z'n laatste parkeerplaatsje probeert te claimen. Momenteel worden er aan beide toevoerwegen gewerkt wat dus resulteerde afgelopen weekend dat er een kilometers lange file staat waar je alleen tegen de richting in langs kan of over een fietspad waar kleine kinderen fietsen, skeleren, wandelen etc. en dat in twee richtingen.
In dit soort situaties heb ik graag begeleiding van motoren, maar het ontbreekt momenteel aan mankracht, dus . . . . . . . .
Bij begeleiding naar een ziekenhuis na trauma, dan probeer ik altijd minimaal 1 politieauto voor me te krijgen met een portofoon van ons op een CPA-kanaal, zodat ik steeds in contact ben met m'n begeleiding en zij kunnen meeluisteren. Het is namelijk wel makkelijk als je een "meeting-point" met de heli afspreekt en de politie is op de hoogte dat er een heli op een lokatie gaat landen of als je moet uitwijken naar een ander trauma-centrum.
De begeleidende politieauto zorgt er ook voor dat de volgende kruisingen worden stilgelegd, zodat de rit vloeiend verloopt.