Brandweer dvd's, series en films. Wie heeft er tips?

Auteur Topic: Brandweer dvd's, series en films. Wie heeft er tips?  (gelezen 15113 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Bart S

• Gast
Reactie #10 Gepost op: 26 december 2009, 09:15:46
Jaren geleden heeft de EO "Voor Hete Vuren" uitgezonden. En een heeeeel oude (jaren 80) promotiefilm van de vrijwillige brandweer heet "We komen eraan". Die staat hier nog ergens als link op het forum!

guest4965

• Gast
Reactie #11 Gepost op: 26 december 2009, 09:36:36
Jaren geleden heeft de EO "Voor Hete Vuren" uitgezonden. En een heeeeel oude (jaren 80) promotiefilm van de vrijwillige brandweer heet "We komen eraan". Die staat hier nog ergens als link op het forum!

"We komen eraan": We komen er aan.mp4

Ik heb ook gezocht naar de serie van de EO (Voor hete vuren), alleen is die nergens meer te krijgen.
Mocht er heel erg veel interesse in de serie zijn dan kan ik wel kijken of hij te bestellen is, maar dat zal dan wel veel geld gaan kosten, rond de € 500,-. ;)

112ZAANDAM

• Fotografie, etc.
  • Verbannen gebruiker
  • Junior gebruiker
  • **
  • 112ZAANDAM / Lokaler kan het niet !
    • 112 Z'DAM
Reactie #12 Gepost op: 26 december 2009, 22:11:15
of deze: veilig.mediarotterdam.n
Gaat over politie en brandweer uit Rotterdam eo.
Waar de brandweer,politie of ambulance ook gaat. 112Zaandam staat altijd paraat !

jordy_

• Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
Reactie #13 Gepost op: 29 december 2009, 12:45:39
"We komen eraan": We komen er aan.mp4

Ik heb ook gezocht naar de serie van de EO (Voor hete vuren), alleen is die nergens meer te krijgen.
Mocht er heel erg veel interesse in de serie zijn dan kan ik wel kijken of hij te bestellen is, maar dat zal dan wel veel geld gaan kosten, rond de € 500,-. ;)

heeft iemand hier nog de hele aflevering van? dit zijn maar 5minuten en wil hem graag is zien.

Joris

• Manschap A
  • Senior gebruiker
Reactie #14 Gepost op: 8 januari 2010, 13:25:15
heeft iemand hier nog de hele aflevering van? dit zijn maar 5minuten en wil hem graag is zien.
Je moet iets installeren, dan kun je 'm helemaal zien. ;)
343, never forget.

Sam Hendrix

• Gast
Reactie #15 Gepost op: 10 januari 2010, 18:16:01
Je moet iets installeren, dan kun je 'm helemaal zien. ;)

Ik kon hem gewoon helemaal zien, denk dat het een 'verkoop'trucje is, voor mensen die geen geduld hebben om te wachten tot iets langer dan vijf minuten..  ;)

C337

• Senior gebruiker
Reactie #16 Gepost op: 9 februari 2010, 18:03:00

Third Watch (gaat over politie, brandweer en ambulance) mijn all time favorite deze serie  O0

Zeker weten, van mij ook. Heb letterlijk alle afleveringen op m'n pc  ;D

peebee

• Senior gebruiker
Reactie #17 Gepost op: 26 februari 2010, 14:51:27
Door het vuur (eerder genoemd) blijft een goede indrukwekkende serie al is deze alweer wat ouder
http://www.eo.nl/programma/doorhetvuur/page/-/home.esp#

FF voor mijzelf
Ik weet dat er vroeger in Maassluis ook een uitruk filmpje gemaakt is door de vrijwilligers (+/- 1980) is er toevallig iemand die deze heeft???????
If it's idiot proof, they invent a better idiot. PEBKAC - Problem exists between keyboard and chair alles is een raadsel maar ik weet nog niet in wat

Tim Van de Cavey

• Forum gebruiker
Reactie #18 Gepost op: 26 februari 2010, 17:25:05
Is deze serie over Kazerne Dirk eigenlijk ooit op DVD uitgekomen of heeft iemand deze toevallig liggen

verder uiteraard Rescue Me (meer voor de serie algemeen dan de hulpverlening), Londons Burning, Third Watch (enkel Seiz 1 heel moeilijk en duur te vinden op DVD wegens stomme auteursrechten van de beginmuziek)

Laatst in Londen in de HMV nog "the golden hour" gekocht, een beetje domme miniserie over een Londense reddingsdient met Heli en een SUbaru Impreza, verselijk verhaal, vreselijke overacting maar bizar genoeg medisch vrij realistisch  ::)
Emergency, Medical & Tactical - www.emtshop.be