Maar nu met het oude netwerk kan je d.m.v een scanner of een portofoon meeluisteren,
Ja
dat kan neem ik aan met het nieuwe netwerk dan ook
Nee er is geen scanner voor te koop je kunt wel P2000 (het pieper systeem) mee kijken maar het C2000 "communicatie" dat kan met een scanner en een pc met win-XP dus niet!! dan heb je ongeveer je huis vol staan met reken apparatuur, als het daar al mee gaat lukken.
neem ik aan met het nieuwe netwerk dan ook en dan mag het wel weer begrijp ik hier uit.
Alles wat door de luct gaat mag je in nederland decoderen c.q. ontvangen dat vind de rechter ook en darom moet Chanal+ maar een decoder bouwen waar de leden van de Electuur geen filtertje voor kunnen bouwen.
Om nou te voorkomen dat er een computer fanaat roept "gaat niet bestaat niet, moeilijk gaat ook!" en een gadjet (handigheidje) ontwikkkeld waar het mee luisteren wel weer mag is men (naar verluid) bezig om de wet aan te passen zodat je C2000 niet mag mee luisteren.
Trukje hebben ze ook toegepast met het bouwen van de masten waar bezwaar procedures tegen liepen.
Mogelijk dat met ook gelijk P2000 mee wil pikken in deze wet zodat de on-line P2000 sites aangepakt kunnen worden.
Maar voor >100 euro heb je P2000 op je eigen PC staan en knappe agent die bij mij thuis binnen komt om te kijken wat er op mijn PC draait!
En als de PC niet aanstaat een pieper voor P2000 is niet veel groter dan 6x4x2 cm die stop je over al weg