c2000 Rotterdam

Auteur Topic: c2000 Rotterdam  (gelezen 4454 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

sparks

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 28 januari 2004, 14:59:36
Voor zover mij bekend dit jaar nog. Verhuizing is aangegeven als laatste kwartaal 2004, vwb de pmk.


Dutch_Police

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 28 januari 2004, 17:56:57
Die planning van C-2000.nl daar klopt helemaal niets meer van. Dat was nu zowat heel nederland al operationeel.

Sorry, maar daar ben ik absoluut niet mee eens...

Tuurlijk liggen ze op sommige onderdelen achter op schema...

Maar als je een kijkje zou nemen op de site onder de noemer van -- planning en voortgang -- dan kun je aldaar een pdf file bekijken...

Tel bij deze planning een aantal maanden bij en je zit er aardig dicht bij...  ;) ;D


K.N.R.Mark.

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 279
  • Ieder mens heeft de plicht een ander te helpen!
    • Ouddorpse Reddingsbrigade
Reactie #12 Gepost op: 29 januari 2004, 14:48:36
Ik zou het niet te krap nemen, 12 tot 18 maanden.
Zonder redders redden we het niet!!!! http://www.knrm.nl/stations/Stellendam/04Nieuws/


sparks

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 12 februari 2004, 10:08:33
Laatst bekend geworden info op de pmk:

Testopstelling C2000 inmiddels gerealiseerd in het WPC (klopt ook, heb het zelf vorige week donderdag gezien); oplevering infrastructuur C2000 1-7-2004; verhuizing van de pmk 1-10-2004.

Er hebben ook tests plaatsgevonden met een glasvezelkoppeling tussen de Bobo en het WPC zodat de analoge apparatuur aan de Bobo op afstand kan worden bediend vanuit het WPC.


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #14 Gepost op: 12 februari 2004, 11:15:56
Inderdaar, want volgens mij moest het al in 2000 draaiende zijn, maar ja.......

ze weten het nu zelf ook niet meer:

Citaat
De informatie wordt op dit moment aangepast aan de huidige planningsinzichten


theo de jong

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 17 december 2004, 23:03:42
Ik heb ook gehoord dat Rotterdam helmaal niet op C2000 overgaat als het niet beter wordt


zwaailampmaker

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 976
  • R & D- OGS
Reactie #16 Gepost op: 18 december 2004, 01:04:26
volgens de reacties die ik vernomen heb zit theo de jong er het dichtste bij, zonder stemming te maken, voordat ik daar weer van beschuldigd wordt.

het systeem zou zich eerst landelijk moeten bewijzen voor dat rotterdam er ook maar over gaat denken.

overigens werkt het analoge net in rotterdam uitstekend, is er voldoende goede apperatuur, zowel porto als mobi.

de toekomst zal het uitwijzen.
Nemo me impune lacessit


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #17 Gepost op: 18 december 2004, 10:08:23
volgens de reacties die ik vernomen heb zit theo de jong er het dichtste bij, zonder stemming te maken, voordat ik daar weer van beschuldigd wordt.

het systeem zou zich eerst landelijk moeten bewijzen voor dat rotterdam er ook maar over gaat denken.

overigens werkt het analoge net in rotterdam uitstekend, is er voldoende goede apperatuur, zowel porto als mobi.

de toekomst zal het uitwijzen.
waarom zou het zich moeten bewijzen,de eerste resultaten zijn goed.Dat heb ik met eigen oren en ogen mogen ondervinden,


Straalpijp Rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,863
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #18 Gepost op: 18 december 2004, 10:23:29
volgens de reacties die ik vernomen heb zit theo de jong er het dichtste bij, zonder stemming te maken, voordat ik daar weer van beschuldigd wordt.

het systeem zou zich eerst landelijk moeten bewijzen voor dat rotterdam er ook maar over gaat denken.

overigens werkt het analoge net in rotterdam uitstekend, is er voldoende goede apperatuur, zowel porto als mobi.

de toekomst zal het uitwijzen.

Het laatste wat ik gehoord/gelezen heb is dat de implementatie van C2000 is voorzien voor oktober 2005