Motorrijder KMAR en 2 burgers gewond bij aanrijding Amsterdam 27-05-2009

Auteur Topic: Motorrijder KMAR en 2 burgers gewond bij aanrijding Amsterdam 27-05-2009  (gelezen 3055 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Marechaussee ramt auto; drie gewonden

Bij een ongeluk op de Rijnstraat is een motorrijder van de Koninklijke Marechaussee op een personenauto gebotst. Drie personen raakten gewond. De bestuurder van de auto moest door de brandweer uit zijn auto worden geknipt. Hij is samen met de motorrijder naar het ziekenhuis overgebracht. Het is nog niet duidelijk hoe het ongeluk heeft kunnen gebeuren.








Bron www.webregio.nl
Fotograaf HVF


GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


SRich

  • Proces Operator
  • Verbannen gebruiker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 733
enig idee al hoe dit heb kunnen gebeuren ?
Doe normaal dan doe je al gek genoeg :P


rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 533
  • ambu
vindt het belangrijker hoe het is met de betrokkennen?
hoe het gebeurt is komt later wel.
voor de betrokkennen
sterkte


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Dat is erg hard gegaan..


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Het blijft een linke bezigheid.... :-\. hoop dat de (ex)collega het goed maakt, dit was voor mij een van de nachtmerriescenario's als C-Waardetransport... :-X. gelukkig nooit ernstige klappers gehad dat ik op de auto zat........
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
vindt het belangrijker hoe het is met de betrokkennen?

De motorrijder had volgens AT5 een gebroken kaak en arm en de automobilist mocht na behandeling in het ziekenhuis weer naar huis.

Volgens een ooggetuige (op AT5) had de auto daar ten eerste niet linksaf mogen slaan en ten tweede had de auto al een stopteken gehad van de eerste motorrijder  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


SRich

  • Proces Operator
  • Verbannen gebruiker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 733
De motorrijder had volgens AT5 een gebroken kaak en arm en de automobilist mocht na behandeling in het ziekenhuis weer naar huis.

Volgens een ooggetuige (op AT5) had de auto daar ten eerste niet linksaf mogen slaan en ten tweede had de auto al een stopteken gehad van de eerste motorrijder  ;)



Die heeft dus wat aan de rechter uit te leggen....

Nu een vraag aan de politie mensen onder ons...

Hoe staat het met ongevallen waar jullie collega's van de militaire poltie betrokken zijn. Zijn jullie dan ook net zo betrokken als bij jullie eigen collega's ?
Doe normaal dan doe je al gek genoeg :P