ME inzetten op Boulevard Scheveningen

Auteur Topic: ME inzetten op Boulevard Scheveningen  (gelezen 4289 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #10 Gepost op: 31 mei 2009, 00:05:27
De maatschappij heeft in zijn algemeenheid een probleem, met de vinger naar Den Haag wijzen is makkelijk, maar niet echt reëel.

Daar komt toch echt het beleid vandaan. En op die plek moet men knopen doorhakken en beslissen. De beslissing nemen om aan te pakken, in dit geval. Dus zeker reëel. Tuurlijk, de maatschappij verhard. Tijd om op in te springen dus, dunkt mij.

En v.w.b. succesvolle eerdere inzetten en gebiedsontzeggingen; dat werpt direct zichtbaar zijn vruchten af. Echter, het probleem verplaatst zich. Want een groep personen verandert niet ineens door een gebiedsontzegging. Die kijken dan heus niet ineens in de spiegel en denken ze; goh, laat ik mij eens aanpassen en wat goeds gaan doen voor de maatschappij.  O0
Oftewel, dweilen met de kraan open.


Kusje

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
Reactie #11 Gepost op: 31 mei 2009, 09:39:33
Ben het niet met je eens eigenlijk. Ter Horst is uiteindelijk wel een van de weinige ministers die eigenlijk best harde taal spreekt. Helaas wordt dit vaak niet zo breed uitgemeten zoals dit bij Wilders gebeurt.

Harde taal spreekt ze inderdaad maar dat  is het gesproken woord.......
Op papier (dus beleid) moeten er weer meer mensen uit..........en dat komt ook van haar.

Als ze wilt wat ze zegt zouden er juist meer blauw op straat moeten komen maar er komen er steeds minder

Ze zegt dit en doet dat.


Ron-Almere

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 31 mei 2009, 23:49:27
Juist voorlopig blijft het bij woorden, laat ze het eerst eens omzetten indaden en dan zien we wel weer verder.


Vigilance

  • 4 streper eenheid Den Haag
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 508
  • Homo sacra res homini
Reactie #13 Gepost op: 10 juni 2009, 02:50:52
Ik vind het idee van ME inzet op de boulevard helemaal top ! hadden ze jaren eerder moeten doen !! in de zomer is het een zooitje daar

ik snap de opmerkingen ook heel goed.. waarom daar en niet in ... ? terecht overigens.. dit zouden ze overal moeten doen


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #14 Gepost op: 10 juni 2009, 23:16:54
Ik vind het idee van ME inzet op de boulevard helemaal top ! hadden ze jaren eerder moeten doen !! in de zomer is het een zooitje daar

ik snap de opmerkingen ook heel goed.. waarom daar en niet in ... ? terecht overigens.. dit zouden ze overal moeten doen

Bedenk wel dat de ME geen aparte club mensen is. De mensen die ME diensten vervullen, hebben gewoon een andere functie binnen het korps.
Door de ME overal te pas en te ontpas in te zetten, vreet je aan alle kanten capaciteit weg.

Haaglanden heeft dan nog de luxe van het parate peloton, maar die kan je ook niet onbeperkt inzetten.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Glenn2

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 11 juni 2009, 10:23:40

Je kunt zeggen wat je wilt, zó slecht is het allemaal ook weer niet. Er is in 3 jaar tijd wel 10,6% salaris bijgekomen, meer dan de inflatie. Weinig andere CAO's die dat er zo uitgesleept hebben. De maatschappij heeft in zijn algemeenheid een probleem, met de vinger naar Den Haag wijzen is makkelijk, maar niet echt reëel.

Vergeet je niet dat dit slechts door stakingen, minder bonnen uitschrijven en een aantal keren de minister aan de kant zetten voor controle is bereikt. De minister vond dat de blauwe 'smurfen' wel genoeg verdienden. Maarja, die mindere bonnen zorgden wel voor een grote terugname van de inkomsten.