Hulpverleningsvoertuigen aan het spookrijden op de snelweg

Auteur Topic: Hulpverleningsvoertuigen aan het spookrijden op de snelweg  (gelezen 67800 keer)

0 gebruikers (en 23 gasten bekijken dit topic.

Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #310 Gepost op: 8 juni 2009, 17:59:50
het is niet mijn omschrijving maar wikipedia

goed dat je alsnog de bronvermelding erbij geeft!  O0
Samen sterk in de hulpverlening!


CMKmaat

  • What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,151
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
Reactie #311 Gepost op: 8 juni 2009, 18:32:52
Maar het is alsnog niet van toepassing op de brandweerwagen.
(behalve het gedeelte dat hij tegen het verkeer in reed)
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.


krelis

  • Instructeur EH, EHaK, BLS en PBLS
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 262
Reactie #312 Gepost op: 8 juni 2009, 19:55:25
.....maar wat blijft wie of wat het ook zijn beter dat jij geen les geeft.

En wie ben jij dan wel om hierover te oordelen?
Welke functie heb jij dan, dat je denkt hierover te kunnen oordelen?

Ik zie dat je hier al twee jaar op het forum begeeft, zonder dat je je ooit hebt voorgesteld.
Begin daar maar eerst eens mee voordat je met zulke loze uitspraken komt.


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,430
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Reactie #313 Gepost op: 8 juni 2009, 20:13:57
En wie ben jij dan wel om hierover te oordelen?
Welke functie heb jij dan, dat je denkt hierover te kunnen oordelen?

Ik zie dat je hier al twee jaar op het forum begeeft, zonder dat je je ooit hebt voorgesteld.
Begin daar maar eerst eens mee voordat je met zulke loze uitspraken komt.


Hoepla en nog een emmer modder!  ;D

Het wordt een beetje een hilarische vertoning om te lezen hoe sommige menen hun gelijk te moeten halen waarbij niet geschroomd word om zich meer voor te doen dan wat een ander is, alhier in de eerste plaats een forumlid. Volgens mij hebben we alles gehad, behalve dat we mekaar voor primaten en gehalveerd onderdeel van schoeisel gaan lopen uit maken.

De zaak is afgedaan. Klaar, over, uit. Als er nog echt inhoudelijk gereageerd moet worden op de casus, gaat u dan gerust uw gang.
Voor de rest:


Daarentegen staat het de moderators natuurlijk vrij om dit topic met de mantel der liefde te bedekken en te voorzien van een roestig hangslot. Wie heeft er hier een sleutelbos voordat we echt onplezierig in de omgang worden met mekaar?


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #314 Gepost op: 8 juni 2009, 20:17:05
Volgens mij hebben we alles gehad, behalve dat we mekaar voor primaten en gehalveerd onderdeel van schoeisel gaan lopen uit maken.

Hier moet ik toch even op reageren. Ik heb wel degelijk over primaten gerept.  ;D

''Zelfs een aap kan zien dat....'' etcetera. Maar dat is vakkundig weggepoetst. ::)


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,430
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Reactie #315 Gepost op: 8 juni 2009, 20:26:28
Dinges, jouw opmerking was in zijn algemeenheid geplaatst en niet gericht op iemand hier op het forum.  ;)
De opmerking met betrekking tot het gehalveerde onderdeel van schoeisel had dan wel weer een zekere bestemming. Een bestemming die zich hier niet verdedigen zal.

M.a.w.: lieve HVforummers en HV-forumminnentjes ( als je dit voluit schrijft: kadee ik-weet-niet-hoeveel-keer-woordwaarde):

Hou het leuk, hou het gezellig , effe knuffelen en over tot de orde van de dag!


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #316 Gepost op: 8 juni 2009, 20:29:56
Ik zie zojuist trouwens dat de ongecensureerde versie terug is geplaatst door een der Mods.   ::) Pag. 16..

Anyway, ik ben d'r ook wel klaar mee. Het was een ''bewogen'' topic...  O0


skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
Reactie #317 Gepost op: 8 juni 2009, 20:39:09
Ik ben het volledig eens met een aantal sprekers in dit topic.

Er worden zaken aangehaald die niet van toepassing zijn. (dus off-topic)
Er worden verwensingen/ oordelen en andere zaken uitgesproken naar elkaar. (dus off-topic)
Respect voor elkaar is soms ver te zoeken. (off-topic)
Goed lezen, duidelijk schrijven waardoor je beter begrepen wordt enzovoort is sommigen vreemd. Maak het desnoods duidelijk met icoontjes.

Zoals een beheerder al eens geschreven heeft op dit forum.
Respecteer ieder zijn mening en wees in hemelsnaam een beetje vriendelijker naar elkaar. Dat zou het forum sieren.
Als zelfs moderators storende opmerkingen gaan maken of off-topic berichten gaan plaatsen die van ze lang zal ze leven niet verwijderd worden, waar blijven we dan? Ik ben hier met plezier en voor mijn plezier. Het wordt anders als het voor mij de verkeerde kant op gaat.
Dan wordt ik stiller, blijf wel lezen maar ga minder zeggen. (lees: schrijven)
Kom op, allemaal.... laten we dit forum gebruiken zoals het bedoeld is en elkaar niet zwart maken, verwijten naar elkaar maken e.d.
Hou het leuk. (alsjeblieft)
Blijf vooral altijd vriendelijk en gezellig. Dan blijft iedereen zijn plezier hier houden.  O0

Groeten,
Jan (uut Emmen)

P.s. Bovenstaande is voor de mensen die de schoen passen. Dus niet iedereen hoeft zich hiermee aangesproken te voelen.
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.


Gast48368

  • Gast
Reactie #318 Gepost op: 8 juni 2009, 20:56:07


Daarentegen staat het de moderators natuurlijk vrij om dit topic met de mantel der liefde te bedekken en te voorzien van een roestig hangslot. Wie heeft er hier een sleutelbos voordat we echt onplezierig in de omgang worden met mekaar?



Alles is weer teruggezet en ik laat nu ook gewoon alles rustig staan. Nu er storende dingen gezegd (en niet verwijderd en dus door iedereen gelezen)worden moet er ineens een slot op? Want nu is het ineens niet leuk meer? Wellicht kunnen de leden dit eens metelkaar oplossen en mekaar ter verantwoording roepen, want wij mods doen het ook nimmer goed........ ;)

*gaat weer in de chill modus*


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,430
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Reactie #319 Gepost op: 8 juni 2009, 21:17:07
Edele famke:

Ik had nog niet begrepen dat de berichten waren terug geplaatst. 't Is dat Dinges zo scherp was anders was ik nog steeds in de overtuiging dat een aantal postings "ter consideratie ende advies" nog in het Moderatorhok rondzwierven. Dat ze terug zijn geplaatst is prima, want het houdt de discussie zuiver.

Maar een discussie wordt uiterst troebel als we gaan verzanden in allerlij aantijgingen naar mekaar toe.
Wat dat betreft ben ik het roerend eens met Skipper: berichten in de trant van "wie denk je wel niet wie je bent?!" horen in geen enkele discussie thuis.
En daar ben ik overigens niet de enigste in en ik citeer:

( citaat)
•Onverdraagzaamheid: Hatelijke, racistische, fascistische, bedreigende, seksueel getinte, denigrerende, lasterende of schokkende berichten en afbeeldingen plaatsen is ten strengste verboden. Plaats ook geen persoonlijke gegevens van derden (zoals naam, adres, telefoonnummer, ...) op het forum.
(einde citaat)

bron: http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php/topic,756.0.html

En ik kan het weten alsubegrijptwatikbedoel...  ;)