Deze meldingen:
p2kflex
06:53:09 02-02-10 | GROUP-1 | PRIO 1 Voertuigbrand (brandstof: benzine) (soort voertuig: personenauto) : A18 R 202,0 DOET 40748 |
0803605 | BRW Doetinchem (Lichtkrant) |
0803610 | BRW Doetinchem (Bevelvoerder Kazerneploeg) |
0803611 | BRW Doetinchem (Kazerneploeg) |
0803630 | BRW Doetinchem (?) |
p2kflex
06:54:59 02-02-10 | GROUP-2 | PRIO 1 Voertuigbrand (soort voertuig: personenauto) (brandstof: benzine) : A18 L 202,0 DOET 40735 |
0800336 | BRW Oude IJsselstreek (Varsseveld) (Lichtkrant) |
0800436 | BRW Oude IJsselstreek (Varsseveld) (Blusploeg) |
0803443 | BRW Oude IJsselstreek (Varsseveld) (Bevelvoerder) |
0803445 | BRW Oude IJsselstreek (Varsseveld) (Lichtkrant) |
0803446 | BRW Oude IJsselstreek (Varsseveld) (Blusploeg) |
Nou zie ik net dat 202,0 vlak vóór of net op de afrit Doetinchem is gezien vanaf Varsseveld. Zo'n 15 minuten later hoorde ik Doetinchem keren op 't eind van de A18 in Varsseveld weer richting Doetinchem met toeters en bellen.
Varsseveld was enkele minuten daarvoor al de snelweg opgegaan.
Was het niet mss sneller geweest voor brw Doetinchem om de afrit in tegengestelde richting op te rijden en zo aanzienlijke tijdwinst te boeken?
Of mag dit in Nederland simpelweg niet?
Groetjes Hugo