0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.
Ik sta niet gauw perplex (of zitten dan) maar dit is toch wel erg link. Vooral tegemoetkomende slingerende vrachtwagens.. Die pakken nogal eens een vluchtstrookje mee...
Als dit de 4111 is dan is deze vanuit Emmen vertrokken via de de weg Emmen-Klazienaveen en daar de snelweg A37 opgereden.De brand was bij Erica en het betrof hier een ongeval met dodelijke afloop voor de bestuurder die achter op een vrachtwagen is gereden.Een jongetje is door een hulpvaardige medeweggebruiker op tijd bevrijdt.E.e.a. is terug te vinden op newspower.nlWe kennen het mobilifoonverkeer niet en ik kan me voorstellen dat ze zo snel mogelijk TP wilden zijn.De auto die achterop de vrachtwagen reed is gelijk in brand gevlogen alsmede de vrachtwagen zelf.Voordat we allerlei beschuldigende vingertjes gaan opsteken.Ter hoogte van Erica zijn er geen afslagen. In dat geval had de brandweer eerst naar de afslag Nieuw-Amsterdam moeten rijden om vervolgens met het verkeer mee richting Erica te rijden.In mijn beleving toch al gauw omrijden van ca. 10 km.
De TS 41.11 is waarschijnlijk vanaf de Dikke Wijk WZ de A37 opgereden, ongeval is gebeurd ter hoogt van Van der Valk richting Hoogeveen. Dit betreft een afstand van een paar 100 meter. Om-/aanrijden via Klazienaveen zou inderdaad een omweg van enige kilometers betekenen.
Filmpje van 1minuut 5, zeg dat de truck 80 reed, brandweer haalt hem ruim in.Simpel rekensommetje, 80km/h, filmpje van 1.05, kom ik al uit op een afstand van 1.4km al en hij remt nog niet af zo te zien.Dus geen enkele honderden meters.