Hulpverleningsvoertuigen aan het spookrijden op de snelweg

Auteur Topic: Hulpverleningsvoertuigen aan het spookrijden op de snelweg  (gelezen 67787 keer)

0 gebruikers (en 13 gasten bekijken dit topic.

Onger Oensien

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 431
Reactie #90 Gepost op: 30 mei 2009, 13:41:18
dat filmen vanachter het stuur vind ik anders ook niet echt een geweldige actie.


Voederbietel

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 472
Reactie #91 Gepost op: 30 mei 2009, 13:41:54
Filmpje is geplaatst op 29 mei

Dat had ik inderdaad gezien ja, ben echter meer nieuwsgierig naar de opnamedatum.
Ik denk namelijk ook dat Palmpie gelijk heeft en dit inderdaad niet bij elkaar hoort.

Ga ff de logs bekijken of er nog meer uitrukken van 41.11 zijn geweest in de ongeving/op de autosnelweg.


SRich

  • Proces Operator
  • Verbannen gebruiker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 733
Reactie #92 Gepost op: 30 mei 2009, 13:43:31
Zie jij die dan op de video?  :)
die kunnen ook een stuk verder rijden....
Doe normaal dan doe je al gek genoeg :P


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #93 Gepost op: 30 mei 2009, 13:45:29
dat filmen vanachter het stuur vind ik anders ook niet echt een geweldige actie.

Je zal maar net van uit je vrachtwagen zitten op te letten op verkeer op de andere baan en over je vluchtstrook komt een spookrijdende brandweerauto tegemoet... ::) ;)


skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
Reactie #94 Gepost op: 30 mei 2009, 13:57:03
Ik krijg idd ook sterk het gevoel dat dit filmpje niets te maken heeft met de inzet op 16 mei.

Kan een moderator ook even bepalen of het rijgedrag hier wel een punt van discussie is?
Zo ja dan stel ik voor om nu dan ook de discussie te laten rusten en/of de brandweer van Emmen te raadplegen.

(ik heb n.l. wel meer van dit soort discussiepunten gezien en dan werd het meteen verwijderd door een moderator)  :)

Met vr. gr.
Jan (uut Emmen)
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.


skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
Reactie #95 Gepost op: 30 mei 2009, 13:59:30
En als we er toch mee verder gaan dan kan via Youtube contact worden opgenomen met de plaatser van het filmpje om verdere uitleg te krijgen v.w.b. de opnamedatum.  :)
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.


Jos v L

  • Dbbo ministerie van defensie & vrijwilliger Brwzl
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Reactie #96 Gepost op: 30 mei 2009, 14:00:29
Het ziet er idd uit als een knap stuk, maar je ziet wel vaker dingen die achteraf anders blijken te zijn. Daarnaast ben ik (en de overige forumgangers) niet de persoon om te oordelen zonder de details te kennen. Wat mij betreft mag het topic idd de prullenbak in.
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #97 Gepost op: 30 mei 2009, 14:02:30
Op 0:00 seconden kan je een flits zien van een TT. Op de TT is blauw te zien, water. Aan de leuningen kan je ook zien dat hij over een viaduct rijd.  In de spiegel zie je borden van een afslag en een bocht. Op 0:47 zie je een witte schuur op de achtergrond http://maps.live.nl/?cp=52.72084758876027~6.932437419891347&style=h&lvl=17&dir=0&tilt=-90&alt=-1000. Als de brandweerwagen idd op de A37 rijd dan vermoed ik dat hij bij afslag 6, bij bedrijventerrein pollux de A37 opgedraaid is http://maps.live.nl/?cp=52.73375808649066~6.971511840820302&style=h&lvl=16&dir=0&tilt=-90&alt=-1000.


Gast

  • Gast
Reactie #98 Gepost op: 30 mei 2009, 14:05:45
Brandweer Emmen raadplegen is nou juist iets wat voor mij niet hoeft. Zij zijn ons allesbehalve verantwoording verschuldigd. Ik vertrouw erop dat binnen het korps zelf dit op adequate wijze besproken zal worden met de desbetreffenden.

Onverlet blijft dat we daarom nog wel kunnen en mogen discussiėren over de gekozen procedure van de bemanning in dit geval en waar dit geweest zou kunen zijn.


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #99 Gepost op: 30 mei 2009, 14:05:55
Het ziet er idd uit als een knap stuk, maar je ziet wel vaker dingen die achteraf anders blijken te zijn. Daarnaast ben ik (en de overige forumgangers) niet de persoon om te oordelen zonder de details te kennen. Wat mij betreft mag het topic idd de prullenbak in.


Waarom zou dit de prullenbak in moeten? Mogen eventuele fouten niet besproken worden zodat anderen er lering van kunnen trekken?  ??? We zijn nu opzoek naar het incident dat bij de video hoort. Wat was de reden van deze actie.

Zoals het nu op de forumgangers overkomt zo zou ik ook op mij overkomen als ik deze brandweerwagen op mijn vluchtstrook zou tegenkomen....  :-X Minstens hoort daar achteraf een persbericht bij over waarom dit heeft plaatsgevonden...